453 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Forsikring til Kawa zx6r Forsikring til Kawa zx6r

Hej allesammen

Jeg står og har lige købt min første mc. En kawa zx6r fra 1996. Og den ville jeg egentlig gerne have kasko forsikring på.(Jeg er 22 år) Men det billigste jeg har kunne finde er ca. 20000 årligt ved topdanmark. Og det synes jeg er lige overkanten. Det er jo en 1/3 af hvad cyklen er værd. Er der nogen der kender en bedre og billigere løsning??
Jeg har også overvejet bare at tage en ansvar ved gf også bruge nogle af de penge jeg sparer ved på div. låse og alarmer til cyklen.
Jeg er åben for alle forslag..!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jord gravning +Bortkørsel 5.700 kr.
  • Havemand til græsslåning og hækklipning 3.000 kr.
  • Omlægge udendørsfliser 5.000 kr.
  • Handyman to put up curtains by doing the holes in the main wall. Plus to hang up one painting. 850 kr.
  • Metro 30L skal udskiftes 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring til Kawa zx6r
  • #1   6. maj 2008 Kasko er umuligt.. Det en fin pris du har fundet, findes ikke bedre i den alder. Så enten det eller nøjes med ansvar

• #2   6. maj 2008 Ja kasko er sgu umuligt. Jeg tror hellere ikke det kan findes meget billigere. Er der nogen der har erfaring med at aflevere pladerne i vinter halv året også sparer på forsikringen der?? er der overhovedet nogen besparelse at hente på det??

• #3   6. maj 2008 hej er du medlem af mc turing???
    hvis ikke du er det så bliv det det gir 20% på prisen ved top dk

jeg skal selv gi 16.000 for en zx9r;-)

• #4   6. maj 2008 fuck nogle vilde priser giver 6641 for min gsxr1000 med kasko

• #5   6. maj 2008 jeg har lige snakkket med mc turing club dk idag. Og de 20000 kr er med den rabat frem dem igennem topdk. Men jeg ikke om det gør nogen forskel at jeg bor i århus midtby i forhold til esbjerg?? Fordi 16000 lyder da lidt mere rimeligt. Hvor meget ancienitet havde du med??

Kommentér på:
Forsikring til Kawa zx6r

Annonce