{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
582 visninger | Oprettet:

Ingen cagiva raptors til salg {{forumTopicSubject}}

Hej mcg.

har tænkt på at købe en cagiva raptor. Men hvis man søger efter dem brugt her på siden, og inde på dba er der kun en til salg, og det er den gamle 1000 ccm'er.

Hvad er grunden til dette. Jeg kan selvfølgelig sige mig selv at det er fordi der ikke er så mange af dem. Men hvad skyldes dette, for hvis man læser rundt omkring i anmeldelser af den, bliver den overordenteligt rost, og i topics her på siden er folk også meget positive over for den.

Forresten det lykkes mig at finde en forhandler der sælger dem her i landet, men han bor i Århus. Er der nogen der ved hvem der ellers handler med cagiva, og om man stadig kan få den i mat grå/sort med det guld/bronze gaffelben?

Anders

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingen cagiva raptors til salg
  • #1   8. maj 2008 Fordi det ikke er et af mærkerne, jeg ved at www.haasum-mc.dk har en stående ihvertfald, men det er også en pænt stykke for dig. En anden grund til at de ikke er til salg er at dem der endelig har en, er for glade for den til at sælge den.... japansk teknik og italiensk desing, bliver det bedre?

• #2   8. maj 2008 Der er ikke solgt mange af dem i dk, fordi de i starten kostede for meget. Mere end den lille monster. Desuden har rygtet om reservedelsproblemer nok også holdt nogen væk.
    Det er først da den blev sat til under 100K at interessen er blomstret op, men stadig har fobrugerne en falsk forventning om, at en SV er bedre...

Der findes mange af dem i tyskland.

• #3   8. maj 2008 Jepser selvfølgelig er sv'en bedst, den er der jo solgt flest af smiley eller hvordan var det nu det var

• #4   8. maj 2008 Der er også solgt klart færre Audi TT'ere end Skoda fabier her til lands - det gør ikke nødvendigvis Skoda'en bedre :o) - uder derved at sammenligne de to udemærkede MC-modeller med de førnævnte biler

Kommentér på:
Ingen cagiva raptors til salg

Annonce