{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

Kawa z650 {{forumTopicSubject}}

Skal ud at kigge på en z650 i morgen. Den har gået 80.000km. men den kører godt siger ejeren.

Hvad skal jeg være opmærksom på ved denne model?

Er det et kendt problem at svømmerne hænger??
Ejeren sagde den hang i svømmerne, når den havde stået længe (ca 1 måned) og det resulterede i at den ikke kunne starte...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kawa z650
  • #1   10. maj 2008 har haft en del af dem...

knastkæden kan "snakke" højt... en svaghed de har...

har selv skiftet mange - men efter forholdsvis kort tid snakker de igen - ellers er det en stabil og stærk gammel cykel...

som efterfølgende er nem at arbejde med hvis der skulle opstå noget

• #2   10. maj 2008 Jeps,det gør de mange gange...Jeg hentede en sammen med ham her engang: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=16367
    Og den drillede bla. med svømmerne,og også et eller andet med tændingen..Prøv at hør ham om lidt info evt.

• #3   10. maj 2008 ok, så det lyder ikke som en hel skidt mc, eller?

• #4   10. maj 2008 er der et lille trick med de svømmere??
    Eller er der kun en vej, at skilde kaburatorene ad?

• henrik e
    henrik e Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 4
    #5   10. maj 2008 har selv kørt 50.000 km på sådan en og har prøvet svømmeren hang en gang. Man skal bare huske det er en gammel dame, der ikke skal piskes altid. så skal den nok holde til dig. De kan godt svede lidt mellem topstykke og cylinder yderst i begge sider. Det er en gummi o-ring der bliver hård, men det plejer ikke at blive så slemt. God fornøjelse.

• #6   11. maj 2008 fin gammel kult cykel !!
    kørt 5 år og omkring 70-80.000 km på 2 stk kawa 650.
    mine oplevelser er at de skal passes med olie og ikke køres for tæt på det røde felt , da de har en tendens til at brænde plejlstangs lejerne.
    en firkant bagsvinger gør underværker i sving og når man krydser hvide striber. skulle det ske at der ryger en motor passer motorerne fra gpz 750 og zephyr 750 over på. derfra kan du også bruge bagsvinger og fælge. en z 650 har omkring 64 hk og den får 86 med en gpz 750 motor. så er der lidt mere at lege med.
    held og lykke med det.
    hilsen mads.

• #7   11. maj 2008 alt afhænger af prisen, hvis den "snakker" meget fra knastkæden så er det tydelig tegn på en renovation af motor!!!!!

• #8   11. maj 2008 ok, jeg må se på det. Siger mange tak for rådene.
    Men igen hvad kan jeg gøre hvis den hænger i svømmerene??

• #9   11. maj 2008 Slår lidt på dem med enden af en halvstor skruetrækker,,,

• #10   13. maj 2008 Min egen har jeg aldrig haft de store problemer med. Jeg er/har været MEGET glad for min, og den har aldrig fejlet noget alvorligt. Det sjove er, at den kan stå i lang tid, og så hiver man den bare frem og starter den. Det kan man altså ikke med min 10'er, som kræver ekstra for at få gang i den. Og så er de ret nemme at reparere på, og særdeles billige i reservedele. Og man kan få stort set ALT til den stadigvæk, også originalt hvis man har mod på at bestille dele fra USA.

Jeg kan ikke forestille mig at man går helt galt med en Z650'er, og de er efterhånden begyndt at trække ret mange tilskuere, når man kører en tur på den. Måske fordi mange ældre motorcyklister, har haft en engang????

Kommentér på:
Kawa z650

Annonce