1.308 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Martin c
Martin c
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

TeoriPrøve??? TeoriPrøve???

Hey
Er en gut på 18, og er næsten færdig med kørekortt til de 4 hjulede....
Men som de fleste af jer nok kender til brænder jeg også efter de 2 hjulede...
Men kørekort er både dyrt og tar tid... sidst nævnte har studerende ikk meget af...

Så ville bare høre om min teori prøve til bil kan bruges til MC eller om jeg må starte fra bunden.... IGEN...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TeoriPrøve???
  • #1   22. sep 2005 Du skal punge ud med en ny teoriprøve på ca. 500 kr, men teoriforløbet, som du har lært, kan du sagtens bruge:-)

• #3   22. sep 2005 Oki, så pyt da. Det er lidt forskelligt fra køreskole til køreskole, vores lærer sagde at det var alt efter temperamentet hos kørelærerne. Jeg fik selv 2 specialtimer, men det var meget sagde han. Jeg lærte ikke noget jeg ikke vidste på forhånd. Jeg sagde dog allerede fra start af at jeg ville have begge kort samtidig, hvilket også udløste noget rabat. Med de nye regler er jeg ikke 100% sikker, men ved dog at den teori du får kun gælder et år, derefter skal AL teori tages om, såfremt man vil have det ultimative pap........

/Niels

• #4   22. sep 2005 jeg er lige færdig med kortet! du kan få meridt i mange teoritimer, idet du har en teoriprøve som er under 2 år gammel! plus du jo skal have et lille kørekort sp det vil vist koste omkring 5k vil jeg tro! men ring da til et kørelærer og forhør dig!

• #5   22. sep 2005 Har lige taget mc kort og MAN SKAL starte fra bunden hvis man skal følge loven.... men man kan være heldig at hvis man tar det det samme sted og på samme tid kan man måske få lov til at undvære et par timer.... men tror det er de færeste der gør det hvis det ikke er samtidig man tar det.... det er vel også lige sent nok til og starte på mc kort nu eller er det bare mig...

• #6   22. sep 2005 sludder og vrøvl! det er da aldrig for sent! hehe! smiley
    min kørelærer gav da en på mit hold meridt fra 8 teoritimer! så nogle gør!
    Så martin c ring da til din kørelærer og spørg hvis han ellers også kan give dig til mc!

• #8   22. sep 2005 altså! vi er alle enige om at man SKAL til en teoriprøve og køreprøve seperat til mc! idet svarene og praksis kørsel ikke er den samme! men nogle giver meridt i teoritimer!

• #9   22. sep 2005 forkert formulering! man skal jo self have teori til mc også!
    men fx når man skal gennemgå BILENS opbygning giver nogle fri da nogle kører med blandede hold, hvor mc og bil teori er i samme lokale samme aften

• #11   22. sep 2005 Jeg tog dem samtidig og betalte kun for 1 teori og gik også kun til en teori!

• #12   22. sep 2005 Jeg gik på hold med en der skulle have begge kort. Vi kørte samlet teori for billister og MC'ister, pånær den første lektion der var forskellige alt efter hvilket kort man skulle have.

Ham der skulle have begge kort betalte kun for 1 korts teori, men han måtte op til to teoriprøver.

Iøvrigt, så fik jeg ikke et eneste spørgsmål i teoriprøven som ikke kunne have været stillet til en bilkøreprøve!!

• #13   22. sep 2005 jeg tog kort til bil for et år siden og efter et år præcis fik jeg kortet til mc og jeg skulle have alle teoritimer og enda en nu lægeerklering... tog det det samme sted

• #14   22. sep 2005 Jep Pia, så gjorde jeg også;)

• Martin c
    Martin c Tilmeldt:
    jul 2005

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #15   22. sep 2005 Okay... takker...
    Jeg ringer lidt rundt...

• #16   22. sep 2005 Din teori prøve og læge attest kan du bruge hvis den er under et år

Kommentér på:
TeoriPrøve???

Annonce