559 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

tl 1000r erfaring tl 1000r erfaring

hej alle..

jeg var igår ude ved masi motor i holbæk for at snuse lidt rundt og se lidt lækre mc´er... faldt over en tl 1000r som jeg var heldig at få en prøvetur af..... og jeg må nikke genkendende til dem som siger at v2 lyden er vane dannede.... den kørte jo suverænt fedt...... det eneste jeg ikke kunne finde ud af var at komme i læ bag kåbe glasset.. så ved + 150 km/t kommer der en del turbulens..... er det bare at skubbe røven længere tilbage og bare ligge sig på tanken eller???
Fik at vide fra forhandler at den var et vildyr, så jeg tænker den måske ikke er god til ture til evt jylland osv? men har nogen her nogle erfaring med længere ture på tl 1000r, ikke udland... mere ture på +300 km.???

ellers en fed lyd, sad ok på den, lidt mere vægt på armene end før, men havde ikke problemer med ryggen.....

På forhånd tak
Allan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 6.500 kr.
  • Fjerne bunddække, primært efeu 2.502 kr.
  • Sætte rullegardiner op 1.000 kr.
  • Hænge 4 billeder op på betonmur 300 kr.
  • Tilslutning af vaskemaskin 830 kr.
  • Spots på badeværelse virker ikke 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tl 1000r erfaring
  • #1   11. maj 2008 kommer helt an på din størrelse om den er til at køre langt på. er selv 193 høj og slank og jeg sidder nåsten op når jeg slapper af og kan sagtens komme ned bag den.

har heller ikke problemer ved lange ture tværtimod den trækker fra bunden så der skal næsten ikke skiftes gear og den buldre bare der ud af uden at skrige som en alm r4 vil gøre på motorvejen.

• #2   11. maj 2008 ok... jeg 180 , så jeg burde kunne være der.. nok bare lidt øvelse der skal til....
    har du haft udlandsture eller lange indlands???

• #3   11. maj 2008 Jeg sad perfekt på min TLR og er også 180 cm.... synes ikke der var nogen turbolens den gled bare derud af... men den er en del tyngere at svinge med end min Mille den vejer jo ogå ca 10kg mere

• #4   11. maj 2008 er 195cm og savner den.. flot billede KIM !!!!
    har hørt om filt det tog til italie på tlr. har selv kørt adskillige lange ture uden problemer. .. men men der er jo ikke en turing maskine.

• #5   11. maj 2008 har også haft nogle stykker af dem , sidst havde jeg en r1´er fra 2001, den er solgt igen og nu er jeg igen på jagt efter en tl´r, syntes det er den bedste jeg har haft,pga lyden og bundtrækket, sving evnerne når ikke r1´eren til sokkeholderen men det er jo en smagssag, har haft en del cykler, min favorit i 100-120000 kr klassen er tl´r

• #6   11. maj 2008 skal nok bare lige prøve en igen..... og lade den "vokse" på mig..:-D

• #7   11. maj 2008 Har selv haft en TLR. Er 180 høj og syntes den var belastende at kører langt på. Jeg fik et dobbel bobbel kåbeglas på, hjalp en hel del på turbolensen.

• #8   11. maj 2008 TLRen er en kult cykel... Den kræver en fast hånd og en række mods... så får man også en rigtig dejlig ged smiley Er på min 4 seson og er stadig vild med den...

• #9   11. maj 2008 er også ret vild med den i helhed..... så nu kigger jeg jeg lige lidt mere fokuseret efter en

Kommentér på:
tl 1000r erfaring

Annonce