{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.041 visninger | Oprettet:

Sikke en dum "Fejl" :P {{forumTopicSubject}}

Ja så havde man lige lidt fritid og så skulle jeg jo lige se om den dersens SV 1000 så osse virkelig er noget ...

ØV .. hvordan fanden får man skrabet smilet af efter såden en times sjov V2 kørsel smiley ....

Det er sku godt nok noget af en anden verden end min nuværende smiley Den er jo kanon let og i virkelig god balance selv med fruen bagpå...

Nå men tak til Enghave Motor smiley stort at jeg kunne få lov at prøve en .. PS: De har åbent hus på Lørdag sagde skiltet i gården.. med Test bænk og god Kok smiley ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sikke en dum "Fejl" :P
  • #1   13. maj 2008 Ja man skal passe på smiley
    Skal selv ud og prøve et par andre maskiner som jeg har forelsket mig lidt i.
    Er sgu bange for jeg sender sv'eren på pension til vinter, hvis jeg bliver helt forvildsket hehe smiley

• #2   13. maj 2008 Du skal bare ud og køre på en Puch Maxi, så er din egen cykel igen topdollar smiley

• #4   13. maj 2008 Ak, kender godt de der "prøvekørsler". De kunne lige så godt kalde dem "Købekørsler" for man ender sgi med at købe den cykel, man har prøvet. Jeg gjorde ihvertfald. Jeg kunne drømme om den både om natten og om dagen, indtil Mr. Fazer, var min. ;o) Så indrøm over for dig selv, at du er solgt, vi andre har lugtet den *GG*

• #5   13. maj 2008 Må gi Lisette ret... Man forelsker sig lynhurtigt og kæmper med arme og ben for at skrabe pengene sammen.
    Kender det fra mig selv, men trak min lyst i et år og var så heldig at den ikke var solgt men sat 10000kr ned 3 dage inden jeg ringede.
    Men i det år tænkte jeg sgu snart ikke på andet...

• #6   13. maj 2008 Hehe jeg var også ude og prøvekøre en SV1000 idag. Var forbavset over hvor let kørt den er. Det bekræftede mig bare i at NU skal der handles, for sådan en skal jeg da haaaaa :0)

Kommentér på:
Sikke en dum "Fejl" :P

Annonce