{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
426 visninger | Oprettet:

Idé til cykelbytter tur! {{forumTopicSubject}}

Kunen man ikke aftale en dag fx i næste uge, hvor man mødes en flok, simpelthen for at prøve hianndens cykler. På den måde kan man prøve en elelr flere modeller som man altid har drømt at at prøve!

Det er selvfølgelig med det forbehold at sker der noget er det på egen regning osv. LIgeledes vil jeg personligt heller ikke låne min mc ud til en der lige har fået kørekort, eller ikke har haft noget større en fx 250ccm!

Men er der hold i ideen?
Jeg vil gerne ligge cykel til såfremt man kan prøve et par andre cykler også

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Idé til cykelbytter tur!
  • #1   23. sep 2005 Hej Sebastian.

Syns det er en fed idé men efter som jeg kun har kørt en enkelt season ville jeg ikk ha det godt med at "låne" en andens mc. Har arbejdet som mc mekker i fem år men kun haft kortet et enkelt.

• #2   23. sep 2005 desuden tror jeg os der ville blive en del skænderier mellem folk hvis der sku blive nogen skader.

• #3   23. sep 2005 ideen er god nok. specielt da forhandlerne sjældent er samarbejdsvillige på det punkt. problemet er bare at jeg ikke stoler på nogen som helst. har en gang prøvet at låne en cykel ud. kostede 3,5kg og fik aldrig en øre. så hverken min nuværende eller hvis jeg måtte købe ny, ville jeg låne ud til andre. medmindre jeg har kendt dem 10 år osv. specielt som ombygger kunne det jo også være sjovt at prøve hvordan andres modif virker. men desværre. for mange er nogle svin og resten har ikke råd til at rep hvad de ødelægger

• #5   23. sep 2005 Fin ide, men nok de færreste der vil udlåne deres kæreste.

Jeg vil dog gerne udlåne min baby GSX, i bytte for en SV eller noget ZXR.. smiley

• #7   24. sep 2005 LOOOOOOOOOOOOOOOOL

• #8   24. sep 2005 Fin ide Sebastian!
    Hold da kæft hvor er I nogle kyllinger.
    Det er vel bare at se personen lidt an..... om der er 2 mdr eller 17 års erfaring.
    Så aftale at hvis man skvatter så betaler man og hjælper med at skrue.....
    Der er jo ingen der behøver køre rådent bare lige et blast ud af lige vej eller noget.
    De fleste normale mennesker er da rædselsslagne for at ødelægge andres ting. Og er man uheldig så står man ved sit ansvar.
    Nå let for mig at sige, har ingen dyr gadecykel som jeg kan bytte med.

Har da en lækker kæreste.......hvis det er!
    (tror helt sikkert hun er ok med at jeg prostituerer hende i en god sags tjeneste)

• #9   24. sep 2005 hørt Peter.
    Dert er flere der har kørt min cykel!

• #10   24. sep 2005 Lyder som en rigtig god idé nogen er inde på.

Jeg er godt nok single, men bytter gerne en prøvetur på min cykel ud for en prøvetur på en af konerne!

Anton

Kommentér på:
Idé til cykelbytter tur!

Annonce