426 visninger
|
Oprettet:
Idé til cykelbytter tur! {{forumTopicSubject}}
Kunen man ikke aftale en dag fx i næste uge, hvor man mødes en flok, simpelthen for at prøve hianndens cykler. På den måde kan man prøve en elelr flere modeller som man altid har drømt at at prøve!
Det er selvfølgelig med det forbehold at sker der noget er det på egen regning osv. LIgeledes vil jeg personligt heller ikke låne min mc ud til en der lige har fået kørekort, eller ikke har haft noget større en fx 250ccm!
Men er der hold i ideen?
Jeg vil gerne ligge cykel til såfremt man kan prøve et par andre cykler også
mar 2005
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 366
Syns det er en fed idé men efter som jeg kun har kørt en enkelt season ville jeg ikk ha det godt med at "låne" en andens mc. Har arbejdet som mc mekker i fem år men kun haft kortet et enkelt.
mar 2005
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 366
maj 2004
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 1.253
sep 2004
Følger: 14 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 119 Svar: 1.464
Jeg vil dog gerne udlåne min baby GSX, i bytte for en SV eller noget ZXR..
mar 2005
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 279
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.998
Hold da kæft hvor er I nogle kyllinger.
Det er vel bare at se personen lidt an..... om der er 2 mdr eller 17 års erfaring.
Så aftale at hvis man skvatter så betaler man og hjælper med at skrue.....
Der er jo ingen der behøver køre rådent bare lige et blast ud af lige vej eller noget.
De fleste normale mennesker er da rædselsslagne for at ødelægge andres ting. Og er man uheldig så står man ved sit ansvar.
Nå let for mig at sige, har ingen dyr gadecykel som jeg kan bytte med.
Har da en lækker kæreste.......hvis det er!
(tror helt sikkert hun er ok med at jeg prostituerer hende i en god sags tjeneste)
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.124
Dert er flere der har kørt min cykel!
sep 2005
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 6
Jeg er godt nok single, men bytter gerne en prøvetur på min cykel ud for en prøvetur på en af konerne!
Anton
Idé til cykelbytter tur!