{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.148 visninger | Oprettet:

"stort" sevice på busa {{forumTopicSubject}}

for godt en måneds tid siden hentede jeg min busa fra vinteropbevaring. Jeg havde som vel alle mc´ister glædet mig hele den lange vinter til at komme ud og mærke vinden i håret igen. Men glæden varer ikke længe. Igennem vinteren har jeg fået lavet "stort" service hos en autoriseret suzuki forhandler. Jeg spurgte hvad et stort service indebar. Olie, oliefilter,ventiljustering og sådan noget. Det var beskeden jeg fik. Så tænkte jeg " og sådan noget" må jo være udskiftning af bremse/kølervæske, tjek af bremser, efterspænding af div bolte og dingenoter. Så det skulle være en dejlig fejlfri sommer jeg ville gå imøde,.. Men nej. da jeg endelig får hentet min mc og er på vej hjem, falder gearpedalen af (fra selved fodhviler beslaget) tænker det nok bare var en smutter. men den lød mere og mere mærkelig fra motoren. nu ca 1000 km efter lød den så mærkeligt at jeg blev nødt til at køre den til mek. Tænkte jeg lige ville prøve en anden mek end dem som lavede service på den. Og nu er jeg i tvivl om de overhovedet har rørt min busa til det såkaldte "store" service. ingen væsker er blevet skiftet, bremser er ikke blevet tjekket. Den mærkelig lyd var fordi boltene på forrøret er ved at falde ud. 2 Stk mangler allerede. Og hvad så med ventilerne. Kan man regne med de er blevet justeret? Det er ikke noget jeg vil kalde for " stort" nogensinde..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "stort" sevice på busa
Kommentér på:
"stort" sevice på busa

Annonce