623 visninger
|
Oprettet:
Yamaha R3/A2 cykler {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen
Jeg står og overvejer lidt hvilken A2 cykel, jeg skal vælge.
Jeg har kigget lidt på Yamaha R3, da den virker meget passende til min fysik. Jeg vil gerne høre lidt erfaringer fra andre, der har prøvet modellen. Hvordan er den eksempelvis på motorvej?
Cyklen skal bruges til hverdag til og fra arbejde (og til fornøjelse, selvfølgelig).
Jeg håber, at I har nogle gode erfaringer, I vil dele ud af.
Hvis I har idéer til alternative modeller, hører jeg også gerne disse.
jan 2023
Følgere: 6 Emner: 1 Svar: 58
https://www.bikewale.com/expert-reviews/yamaha-yzf-r3-road-test-review/
Har lige skimmet teksten, og den får faktisk en pæn omtale.
Når jeg ser fotos af motorcyklen med fører, tænker jeg, at siddepositionen er ret fastlåst. Derfor vil jeg råde dig til at afprøve om du sidder godt, FØR du køber.
Ikke kun en smuttur rundt om hjørnet hos forhandleren, men en god lang tur, så du får en fornemmelse af, at den model matcher dine fysiske mål og tillige gør dig glad.
Hvis ikke - så find noget andet.
God fornøjelse. Poul
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 85 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.509
Det er en sjov og letkørt mc, som også har en god fysisk størrelse, så man kan holde ud at sidde på den i længere tid. Omend sædets polstring er lige til den tynde side.
Motoren har fint med kræfter til at klare en overhaling på motorvejen, og på en snoet landevej er den godt med, når man udnytter gearene rigtigt.
R3 har en smule mere foroverbøjet kørestilling, men på ingen måde ekstremt, så kan ikke forestille mig den er et dårligt valg.
sep 2011
Følger: 6 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 796
Yamaha R3/A2 cykler