{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

Yamaha R3/A2 cykler {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Jeg står og overvejer lidt hvilken A2 cykel, jeg skal vælge.
Jeg har kigget lidt på Yamaha R3, da den virker meget passende til min fysik. Jeg vil gerne høre lidt erfaringer fra andre, der har prøvet modellen. Hvordan er den eksempelvis på motorvej?

Cyklen skal bruges til hverdag til og fra arbejde (og til fornøjelse, selvfølgelig).

Jeg håber, at I har nogle gode erfaringer, I vil dele ud af.
Hvis I har idéer til alternative modeller, hører jeg også gerne disse.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning og tilslutning af loftlampe. Lampen er af glas og derfor lidt tung. . 600 kr.
  • Indstil vaskemaskine i vatter 350 kr.
  • Skifte pære på billygte 250 kr.
  • Rengøring af overflader og vægge 1.000 kr.
  • Opsætning af fire gardiner fra Jysk 700 kr.
  • IKEA møbelmontage. Kommode og opbevaringsskab 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha R3/A2 cykler
  • Poul L
    Poul L Tilmeldt:
    jan 2023

Følgere: 6 Emner: 1 Svar: 58
    #1   29. jan Hej Ann-Sofie. Jeg kender ikke modellen og den har endnu ikke været præsenteret i MC Touring Clubs "Magasinet" (tidl. navn på bladet var Touring Nyt). Men jeg googlede mig til en test, der fandt sted over en uges tid i Indien.
    https://www.bikewale.com/expert-reviews/yamaha-yzf-r3-road-test-review/
    Har lige skimmet teksten, og den får faktisk en pæn omtale.
    Når jeg ser fotos af motorcyklen med fører, tænker jeg, at siddepositionen er ret fastlåst. Derfor vil jeg råde dig til at afprøve om du sidder godt, FØR du køber.
    Ikke kun en smuttur rundt om hjørnet hos forhandleren, men en god lang tur, så du får en fornemmelse af, at den model matcher dine fysiske mål og tillige gør dig glad.
    Hvis ikke - så find noget andet.
    God fornøjelse. Poul

• #2   30. jan Jeg har haft fornøjelse af et par ture på en MT-03 som deler teknik med R3. Det er kun kåbe og siddestilling der er til forskel.
    Det er en sjov og letkørt mc, som også har en god fysisk størrelse, så man kan holde ud at sidde på den i længere tid. Omend sædets polstring er lige til den tynde side.
    Motoren har fint med kræfter til at klare en overhaling på motorvejen, og på en snoet landevej er den godt med, når man udnytter gearene rigtigt.
    R3 har en smule mere foroverbøjet kørestilling, men på ingen måde ekstremt, så kan ikke forestille mig den er et dårligt valg.

• #3   30. jan min bror havde en mt 03 nogle måneder han var glad for den , bedre siddestilling end R3 men han kom hurtigt til at mangle kræfter på den men den har jo også begrænset med hestekræfter , men man må vel ikke køre med mere på A2 kort men en fin begyndermaskine

Kommentér på:
Yamaha R3/A2 cykler

Annonce