{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.359 visninger | Oprettet:

Har sankstationerne glemt hvad de skal {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg syntes det er utroligt hvor svært det er at opdrive 3 litter MCmotorolie af typen 10W40 hvis man prøver at finde det på en tankstation. Jeg brugte hele min søndag i går på at lede efter 3 litter til min Mc og var forbi de føste 9 stationer fordelt på 5 byer, og kun EN af dem havde 2 litter på lager, altså kunne jeg ikke bruge min MC idag fordi jeg manglede 0,7L olie før den havde nok.
Hvad sker der for tankstationerne?
Har de totalt glemt hvad deres opgave er? nemlig at forhandle de mest almindelige autodele og Mc dele, så som tændrør, pærre, sikringer og motorolie, alle disse ting er der en eller flere af der mangler på de fleste stationer, de har alt for travlt med at sælge hotdogs og slik.
Mit spørgsmål er bare, gad vide hvor længe der går før de holder op med at sælge benzin?

Er jeg den eneste der syntes at det er fordårligt at man flere steder ikke kan få de mest basale ting til at villigeholde tin bil, MC eller knallert?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har sankstationerne glemt hvad de skal
  • #1   19. maj 2008 Vores Shell har et ok udvalg, jeg har ihvertfald lavet nød køb af 2 taksolie og bremsevæske, men tror faktisk ikke de har MColie.
    Man kunne måske også tilrettelægge sit olieskift lidt bedre, men ja de burde i det mindste have mc olie, men jeg tør ikke tænke på hvad de skulle have for 4 liter på en tank.

• #3   19. maj 2008 Jeg har sgu tit tænkt det samme..
    Og der er ikke noget være end at stå i kø, og vente på at få lov til at betale, for benzin og andre ting som burde være deres hovedbeskæftigelse, mens den ansatte er igang med at lave the/kaffe, pølser og hotdogs, til folk som ikke kan bestemme sig for, hvad de helt vil ha!!!!!

Så kom jeg af med det smiley

• #4   19. maj 2008 Ordet service station betyder nu at de har kaffe, daggammelt brød som sælges som total fresh, og pøller som skamgrilles. IKKE at de sælger udstyr til de fjolser som os der køber benzin hos dem til 11kr + litr. smiley

• #5   19. maj 2008 jeg mener vores shell tank station har mc olie... nu ved jeg ikke med "sankstationerne" ovre på sjælland... hahaha.

• #6   19. maj 2008 Deres primære opgave må vel være at sælge benzin. Hvad de derudover vælger at sælge må vel være deres valg.

• #7   19. maj 2008 Hvis kun de måtte sælge benzin på TANKstationerne, så tror jeg sgu hurtigt I ville komme til at køre langt for at tanke, de tjener nærmest ingenting på det...

Og så kunne man evt. købe lidt ekstra MC olie hos i en MC butik og have det stående i garagen, så man har når man vælger at skifte olie en søndag....

• #8   19. maj 2008 det lyder kedeligt - istedet for blot at købe 4 liter olie og stille hjem i garagen til næste gang så ville jeg da meget hellere bruge min sparsomme tid på at overbevise Shell, Statoil osv om at de altså hellere må få stablet et nødberedskab på benene i en ruf :o)

• #9   19. maj 2008 Tja, efterhånden burde de fleste tankstationer vel have et skilt ude ved vejen hvor der står "VI SÆLGER OGSÅ BENZIN".
    Det er sgu svært og se om det er en dagligvarerforretning eller en tankstation.

• #10   19. maj 2008 Tanker altid kun på steder med selvbetjening, det andet gedemarked gider jeg sgu ikke....

• #11   19. maj 2008 De unge mennesker som ofte står på DIV tankstationer fatter ofte ikke en meter af hvad man spørg dem om.... Syntes ofte det mere er en slikbutik end en tankstation.... De går helt i sort hvis man spørger om pære olie sikringer eller andet biltilbehør

• #12   19. maj 2008 Mon ikke I også ville brokke jer, når I mangler en pose slik, en liter mælk eller et ugeblad, om aftenen når dagligvarerbutikkerne er lukket?

I kan da bare betale ved standeren hvis I ikke kan overskue at møde andre mennesker eller at der er et pænt udvalg...

• #13   19. maj 2008 Jeg er sgu enig. De sælger alt muligt lort på tankstationerne lige fra franske hotdog til casettebånd rikard ragnvald, men hvis man beder om en 10 amp. sikring til sin bil, står den 17 årrige tøs og glor dumt på en. men det er vel nød til at være sådan, ellers overlever de vel ikke.

• #14   19. maj 2008 skruer ,møtrikker isolerbånd kan der ikke tjenes på ,slik og videofilm giver kassen

• #16   19. maj 2008 Løsningen: Altid lige ha noget Louis Procycle olie til at stå.
    I stedet for den tank. Det er nok dyreste løsning af alle.

• #17   19. maj 2008 Hvorfor kunne du ikke køre på din mc fordi du manglede 0,7 liter, hvis du havde proppet 2 liter i den, var den da længe halv fuld??

Kommentér på:
Har sankstationerne glemt hvad de skal

Annonce