{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
407 visninger | Oprettet:

Ole M
Ole M
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2

Ulykkesforsikring. {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Som forholdsvis ny på mc, overraskede det mig, ved gennemgang af mine forsikringer, at jeg ikke var dækket på min fritids og ulykkesforsikring, ved en evt. personskade. Og det var jeg ikke, fordi der skal tegnes en tillægsforsikring som motorcykellist, det er nu gjort, så alt er ok. Så kære motorcykel venner, check lige ulykkesforsikringen, for en sikkerheds skyld!!

Hilsen Ole M.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ulykkesforsikring.
  • #1   26. sep 2005 Min ulykkesforsikring dækker gennem min fagforening(Er men under 25år får man kun halvdelen eller sådan noget). Meen jeg skulle dog lige ud og udfylde nogen papire så mine forældre vil få pengene i tilfælde af jeg jeg splatter ud, da jeg ikke har en kone.

• #2   26. sep 2005 hehe jeg fik osse tegnet en ny forsikring... før gik jeg under min mor og fars... så nu er det lige at betale 4Kg om året.. for at få lov til at skabe sig tosset på alverdens farlig legetøj smiley

• #5   26. sep 2005 top dk har en føreulykke forsikring til to hjulet alle dem
    på 45 scotere er ikke dækket det er de færeste der ved det

mvh rené

• #9   27. sep 2005 Assåeh.. Jeg kan godt se, at når et uheld er hændeligt, så kan man ikk gøre skadevolder erstatningsansvarlig. Flyttemanden har jo opført sig som "den gode flyttemand" og forældrene ku nok ikke havde forhindret bolden i at ryge ud på vejen, selv om de havde holdt tilstrækkelig opsyn.

Men selve ulykkesforsikringen er da uafhængig af andres ansvar.. Er den ikke? Eller..?!
    Lissom kaskoen på motorcyklen dækker, selv om der er tale om hændelige uheld og man ikke kan gøre nogen ansvarlig for skaden...

Kommentér på:
Ulykkesforsikring.

Annonce