Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hva skal man kigge efter på en bandit
  • #1   27. sep 2005 KNASTERNE!
    Alt over 40.000km og der er stor chanvce for at de snart skal skiftes!

Ellers se på standen generelt!

• #2   27. sep 2005 skiver, kædekit og lyt til den om der er nogle mislyde fra motor/potte ellers plejer der ikk være noget med en bandit, en solid cykel

• #3   27. sep 2005 jep, lige borset fra knasterne smiley

• #4   27. sep 2005 Nu har mine knaster kørt 80.000 med std. boring og 15.000 med 771 ccm og de fejler absolut ingen ting!

Mvh. Rune

• #5   27. sep 2005 Det er da godt!
    Kender desværre en del GSX600F´ere og et par abnditter hvor knaster ikke var det pæneste efter 40.000km
    Men det svinger vel en del fra cykel til cykel (tolerancer osv)

Uanset, så er det heldigvis heller ikek verdens dyreste at skifte i fald de skulel trænge til det. Men man skal bare lige få det tjekket fx ved et ventilstillingsprojekt smiley

• #6   28. sep 2005 Banditten er en stærk cykel med en noget bedaget teknik. Er reglerne overholt omkring service og skånsom opstart- (overholde drifttemperatur) vil du få en m.c til en fornugtig pris. Årgangen før 2000 er til at købe billigt, men vær opmærksom hvem du køber af. Det, at købe brugt er et spørgsmål om, hvor meget du bliver snydt.
    Det ultimative ville være den nye 650 med en større boring og et bedre moment og så har du også selv haft babyen fra start.
    Har du læst den test af banditten i Touring Nyt 5/2004 ?
    M.v.h.

• #7   28. sep 2005 korrekt at férne har et knast problem. men banditterne har jeg aldrig hørt om deciderede svagheder på. så hvis motoren lyder ok, og standen svarer til pris er det et rigtigt godt køb

• #8   28. sep 2005 Det er kæderne der trrækker knasterne der skal skiftes ved 40.000 km. hvis jeg ikke tar meget fejl...

• #9   28. sep 2005 jammen det lyder jo ik til at kunne gå helt galt så. havde kigget på årgangen omkring de 96-97 da de er til at betale sig fra. jeg har ikke læst den der test fra turing nyt er det en man kan finde på nettet eller hvordan med det.
    så må jagten jo gå ind på sådan en,, har lige været nede og snakke med forsikring i dag 13500 med kasko så det går jo nok

Kommentér på:
hva skal man kigge efter på en bandit

Annonce