Verdens billigste LED ver. 2 {{forumTopicSubject}}
Så er kanalen hurtigt tilbage med flere prisbaskerer fra T... Pt til 34,64' pant A flasker
Da en fugl vist røg ind i min gl LED (anmeldt tidligere) og knækkede et beslag, fik jeg disse hjem for et par forsendelser siden.
https://share.temu.com/VQyI3Fw2qBA
De kommer med afbryder, men blev monteret på en af udrykningkontakterne på Polizeien. Hvis afbryder bruges, kan der vælges ml. hvidt og pis-gult. (Vist ikke lovligt). Den hvide blev sat til. Gir et virkeligt godt lys og supplement til Rt'erns begrænsede lyskilde. Ulig de gamle kan disse reguleres op og ned og lyskilden svarer til det i linket. Visuelt er de små og minimalistiske. Alt i alt et godt produkt. Til sammenligning tager Louis.de over 300' for noget tilsvarende, dvs noget LED, noget alu-casing og en afbryder . Har ikke engang gidet tjekke prisen herhjemme.
Så gå roligt ind og støt den lokale Temu eller Ali App, så åbner de også næste gang, vi trykker på dem.
Tjek mine andre anmeldelser. Bare søg på "Verdens billigste"
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 2.651
apr 2006
Følger: 29 Følgere: 109 MC-er: 4 Annoncer: 2 Emner: 228 Svar: 2.701
apr 2006
apr 2006
jan 2025
Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 17
Så man kan fornemme hvor meget ekstra lys man får sammen med den almindelige lygte..
apr 2006
apr 2006
apr 2006
apr 2006
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 2.651
takker for tilbagemelding med pics
jan 2023
Følgere: 6 Emner: 1 Svar: 59
Undskyld, at jeg er lidt skeptisk. Af dine fotos ses tydeligt, at lysstyrken set fra din mc er blevet markant bedre. Men jeg nærer altså en tvivl om, hvorvidt det sker på bekostning af blænding af modkørende.
Såfremt det er tilfældet, synes jeg, at det er en dårlig løsning.
I det forrige århundrede var belysningseffekten fra især japanske mc ikke overbevisende. BMW kom med H4 forlygter, hvor især den runde 180 mm lygte gav et godt lys. K-modellernes 4-kantede gjorde det samme.
Marshall kunne dengang levere en speciel 7" rund parabol med en særskilt halogenpære med ret godt nærlys, medens fjernlyset var anbragt nederst med egen parabol. Lysskæret rakte langt ud, men ikke ret bredt. Optimalt at nærlyset var tændt samtidig med fjernlyset.
Nogen forbedrede det hele med særskilte fjernprojektører.
Men før montering af ekstralygter, ulovlige pærer, der blænder, vil det være klogt at kigge nærmere på selve hovedlygten. Er parabolen blevet mat eller rusten af tidens tand? Den skal være helt spejlblank for at reflektere lysstyrken optimalt.
Hvordan med strømtilførslen. Som regel er stelforbindelsen ok. Tjek alligevel og hvad med de strømførende ledninger til pæren. Et spændingsfald gennem gamle beskidte kontaktflader og ledningsstik har stor betydning for, om pæren får de nødvendige 12 volt for at lyse optimalt. Det kan overvejes at indskyde et relæ. Evt. nye ledninger og brug af sammenlodning til stik, i stedet for sammenklemning.
Så tjek dette samtidig med eller før, der tjekkes kataloger fra Louis.de, Temu eller andre salgskilder.
vh Poul
Verdens billigste LED ver. 2