{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
317 visninger | Oprettet:

APRILIA RSV1000 R {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg går lidt med overvejelser om at skifte min honda blackbird ud med en APRILIA RSV1000 R / factory

Er der noget man skal være særligt opmærksom på omkring disse maskiner ?? Jeg har søgt og søgt efter bruger anmeldelser men har hidtil kun fundet nogle få på 123mc og en DEL ikke danske på YouTube.. og de lyder umiddelbart gode omkring holdbarhed og kørsels egenskaber.

Jeg for lidt fornemmelsen af at der er et hav af meninger om aprilia men hvad er den "rigtige" virkelighed ?

Holdbarhed?
Elektronik?
Osv.

Takker på forhånd for svar ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 850 kr.
  • Havemand 1.000 kr.
  • Installation of Curtain Rod 950 kr.
  • Udskiftning af vandhane i køkkenvask 800 kr.
  • VVS udskiftning af vandhane der drypper 1.600 kr.
  • Fugning af fodlister ca 30 kvm. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  APRILIA RSV1000 R
  • #1   13. mar Hvilken årgang?

• #2   14. mar 2003 - 2004 smiley

• Morten C
    Morten C Tilmeldt:
    jan 2025

Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 17
    #3   14. mar Lidt svært at kommentere på en sjælden fugl på vores breddegrader.
    Der er nok kun at prøve maskinen og google rundt i foraer.

• #4   14. mar 2003 er den gode gamle RSV Mille med Rotax motor, 2004 bliver så den nye model.
    Hvilken taler vi om? Begge “går” under RSV 1000 jo.
    Der er en voldsom forskel på hvordan de to er at køre på.
    Men hånden på hjertet, på en mere end 20 år gammel maskine, her skal man ikke bekymre sig om børnesygdomme og generelle problemer .
    Kender rigtigt mange der har kørt Aprilia igennem årene, mig selv inklusiv.

• #5   i går kl. 22:32 Okay det lyder jo ret positivt ! Den jeg havde kigget efter var en 2003 smiley men jeg kender ikke rigtig til apilias motorcykler overhovedet ??

• #6   2 timer siden Nu var min en Tuono ellers identisk med RSV Mille.
    Tuono var det det brede styr ret bøllet, solgte min da jeg ønskede at opleve mine børn vokse op - for jeg kørte som en røv når jeg kom ud på den.
    Det var jo ikke motorcyklens skyld, men kunne ikke lade være.,
    Den kørte fantastisk, og uden problemer.
    Motoren i disse modeller er fra Rotax, og ret så skudsikker.
    En RSV Mille er en relativ rummelig sports motorcykel, som faktisk også er ok til længere ture. Den lyder helt fantastisk med en åben udstødning.
    Skal det være, så find en factory med Öhlins affjedring og smedede hjul. Der har været flere til salg som jeg har kigget på med våde øjne.
    Men min tid med noget der indbyder til at “køre rigtigt stærkt” er forbi, for kan ikke lade være med den slags motorcykler.

profilbillede
Kommentér på:
APRILIA RSV1000 R

Annonce