Bang sagde det, nu er den død!! {{forumTopicSubject}}
Var udeog rulle cyklen ind idag, hvilkt gik rigtigt godt indtil der kom en sær lyd og cyklen satte ud.
Et sekund efter stod der olie og kølevæske ud over det hele og lokalet blev fyldt af røg.
Var lige der hvor den viste 260 på rullefeltet.
Mekkeren fløj af cyklen og vi skyndte os t slukk for skidtet!!
men det var for sent!!!! PJELSTANGEN var røget ud på gulvet, ud gennem siden!!
og olien stod som en sporingvand ud over det hele!
I kan jo selv se billeder her:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=22424&ipc=79617
Så nu er det projekt så droppen foreløbig, i hvert flad indtil en ny motor er fundet!!
ærgelige hilsner Esben
okt 2007
Følger: 2 MC-er: 3 Emner: 110 Svar: 453
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
apr 2006
Følger: 35 Følgere: 33 MC-er: 3 Emner: 32 Svar: 291
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.922
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
ja . har læst det . men 260 er nu stadig lige langsomt nok til at jeg vil kalde det for en overbelastning som jeg ser det .
men det er så også bare MIN mening . og den kan der med kawa IKKE rykkes ved . en gang kawa . aldrig igen .
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 1.764
Men sur røv nu hvor vejret er så godt
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 1.764
nov 2004
Følger: 33 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 98 Svar: 3.140
mar 2004
Følger: 53 Følgere: 53 MC-er: 5 Emner: 149 Svar: 433
og kan godt fortælle at det sviner når lortet laver springvand...!!
det tog flere timer at rydde op!! al var svinet ind i varm olie..
erbare glad for at vi alle samen nåede i sikkerhed inden den vame olie kom flyvende!!
er bare lidt træt af det.. har virkelig brugt mange timer på det og penge
alt var skiftet..undtagen plejstængerne!!! pis også!!!
men det er jo ikke lige noget man sådan oervejer at skifte normalt
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 1.764
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.296
og hva fan den klarede 3, sg da fint for en Kawa
mar 2004
Følger: 53 Følgere: 53 MC-er: 5 Emner: 149 Svar: 433
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 1.764
mar 2004
Følger: 53 Følgere: 53 MC-er: 5 Emner: 149 Svar: 433
er ved at drikke med i hegnet og drunke mine sorger!!
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.296
men sur røv er det, og skål
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.922
Det i sig selv burde slet ikke få motoren til at brække sig, for de giver ikke tonsvis flere heste.
dec 2006
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 59 Svar: 600
Måske et lidt ondt spørgsmål, men dækker kaskoen i sådan et tilfælde?.
Eller er det for egen regning hvis de springer i luften i sådan en bænk?.
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 1.764
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.922
Men det var jo også en gammel luftkølet Skruzuki
feb 2008
Følger: 37 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 237 Svar: 2.943
mar 2004
Følger: 53 Følgere: 53 MC-er: 5 Emner: 149 Svar: 433
nej det er bare ris il egen røv
så må finde en anden motro og smide i..
for der sgo nok ikke mange dele som kan redes fra den
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.922
Ikke uden at man lyver helt vildt til forsikringen altså ;o)
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.715
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.922
Jeg har "hørt" at hvis motoren tager skade af at man vælter så KAN det dækkes... men denne her bliver nok svær
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
Bang sagde det, nu er den død!!