{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.204 visninger | Oprettet:

2 slemme forskrækkelser på 1 dag :( {{forumTopicSubject}}

idag trillede jeg i det gode vejr op til mine forældre. jeg tøffer med vel ca 95 hen imod en by og begynder at tage hastigheden af for at komme på de ca 50

så sker det. fra en sidevej kommer.. en havetraktor med trailer på rullende ud.. op på bremsen og manden på havetraktoren næsten ind over fortovet i forskrækkelse smiley

der skete heldighvis ikke noget, da jeg nåede ned i trille fart et par meter bag ham.

han havde åbenbart ikke tid til at se sig for i "farten"

jeg kommer så 10 km nærmere min destination og kører forbi et sted hvor der er et stort marked og tivoli.

en stor flot bmw cabriolet kører ud fra en sidevej, med god afstand, dog uden lys. den tøffer asted med ca 70 og jeg bliver enig med mig selv om at overhale.

midt inde i overhalingen ser jeg et løb blive stukket frem fra bagsædet og jeg bliver skudt på hjelmen med en softgun. jeg overhaler færdig og bremser kraftigt ned i hastighed. vender mig på sædet og giver fjolserne fingeren for så at komme videre.
Hvad fanden tænker sådanne fjolser på ??
hvis mit visir havde været åbent kunne jeg have fået det skud i øjet eller noget i den stil smiley

valgte dog ikke at gøre det store nummer ud af det der jeg var alene og de var 4 fjolser i bilen..

men ellers fik jeg da trillet 260 dejlige km idag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 slemme forskrækkelser på 1 dag :(
Kommentér på:
2 slemme forskrækkelser på 1 dag :(

Annonce