1.203 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

2 slemme forskrækkelser på 1 dag :( 2 slemme forskrækkelser på 1 dag :(

idag trillede jeg i det gode vejr op til mine forældre. jeg tøffer med vel ca 95 hen imod en by og begynder at tage hastigheden af for at komme på de ca 50

så sker det. fra en sidevej kommer.. en havetraktor med trailer på rullende ud.. op på bremsen og manden på havetraktoren næsten ind over fortovet i forskrækkelse smiley

der skete heldighvis ikke noget, da jeg nåede ned i trille fart et par meter bag ham.

han havde åbenbart ikke tid til at se sig for i "farten"

jeg kommer så 10 km nærmere min destination og kører forbi et sted hvor der er et stort marked og tivoli.

en stor flot bmw cabriolet kører ud fra en sidevej, med god afstand, dog uden lys. den tøffer asted med ca 70 og jeg bliver enig med mig selv om at overhale.

midt inde i overhalingen ser jeg et løb blive stukket frem fra bagsædet og jeg bliver skudt på hjelmen med en softgun. jeg overhaler færdig og bremser kraftigt ned i hastighed. vender mig på sædet og giver fjolserne fingeren for så at komme videre.
Hvad fanden tænker sådanne fjolser på ??
hvis mit visir havde været åbent kunne jeg have fået det skud i øjet eller noget i den stil smiley

valgte dog ikke at gøre det store nummer ud af det der jeg var alene og de var 4 fjolser i bilen..

men ellers fik jeg da trillet 260 dejlige km idag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklip + køre afklip på lossepladsen 2.000 kr.
  • Fjernelse af ukrudt på fortov 700 kr.
  • install a few ikea items 550 kr.
  • Fjerneukrudt/ stort bed. 2.000 kr.
  • Toilet der løbet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 slemme forskrækkelser på 1 dag :(
  • #1   24. maj 2008 det er garanteret de sorte igen !!!

• #2   24. maj 2008 Ja verden er fyldt med fjolser... hehe smiley Træls at det lige skal ske på samme tur. Må alligevel være lidt skræmmende i det sekund en gun bliver trukket mod en. Uanset om det er en softgun eller ej. Man gisper vel lige lidt hurtigt hehe. Godt du kom helskindet tilbavs smiley

• #3   24. maj 2008 jooh lidt gisper det da. men nåede næsten ikke at se løbet før jeg hørte klikket på visiret.

og harley. de var ikke sorte

• #4   24. maj 2008 er du sikker ... lyder ellers som svensker bimmer med sorte i !!!

• #6   24. maj 2008 nej for jeg var jo racet forbi og skulle dreje et stykke længere henne. og gad ikke til at følger efter for at tage nummer - huske nummer - og senere skrive det ned. men jeg var godtnok tosset

• #7   24. maj 2008 en ting er fanme at ham på havetraktorn køre ud for det var hel sikkert ikke med vilje og han blev garenter lisa forskrekket som du gjor og heltivis skete der ikke noget. men di fjolser som kan findepå at skyde ud af vinduet med et våben er fanme gale oven i hodet di skulde ha så di kan huske det rasten af livet. hvis det var mig er jeg ikke sikker på at jeg kunde lade ver med at gøre mer ud af det.

• #8   24. maj 2008 de skulle have haft en annanas ind i kalesjen :-))))))

• #9   24. maj 2008 Det der har du da vel for fanden politianmeldt - du ved jo ikke, at det var en softgun - vel?

• #10   24. maj 2008 En ting er sikkert hvis det var sket for mig havde jeg sørget for at få den nr plade og så melde de sviner til politiet, uanset om det er en softgun eller ej så kunne han faktisk godt få et par dage i skyggen.

MELD DET, sådan en svinestreg skal de ikke komme godt fra.

De må jo ikke engang have såden en i bilen.

• #11   24. maj 2008 Passer nu ikke helt tommy sådan en må gerne befinde sig i bilen, men i tildækket stand, altså våbentaske, syntes du skulle have losset den fine bimmers sidespejl af så givet fingeren også kørt væk smiley

• #12   24. maj 2008 hvad fanden er det for en verden vi lever i ???
    Meld da de skodhoveder - de sku' fan'me have en lærestreg !!!

• #13   24. maj 2008 jeg har en hel anden ide.. peber på dåse under tryk plejer at virke ganske godt og effektivt..

I sydafrika lærte jeg dette stunt - der vil de sorte gerne meget tæt på én af og til - og skulle de finde på at køre op i røven på en, er det ikke fordi de vil drikke kaffe.. måske man skulle finde sig noget peber.....

• #14   24. maj 2008 det er indtil nu ikke politi andmeldt. og nu er jeg hjemme igen. jeg er godt klar over at det måske ville have været det smarteste, men i farten handlede jeg forkert.

jeg er sikker på det var en softgun. det var en model de sælger til ca 100 kr på markedspladsen. min lillebror havde en mage til.

• #15   24. maj 2008 Fik du nummer pladen på den bil?

• #16   24. maj 2008 nej

• #17   24. maj 2008 det er jeg 100 på.. men jeg var godt oppe i fart og nåede næsten ikke at reagere. og jeg er sikker på at havde jeg losset bilen en eller taget et sidespejl havde jeg haft de fjolser hængende efter mig indtil jeg stoppede. og så ville jeg være kraftigt i undertal. og en bmw af den størrelse kan temmeligt sikkert godt følge med en knallert som min smiley

• #18   24. maj 2008 Natteraven rune, er du sikker på det, du må jo ikke engang køre rundt med et baseball bat hvis du ikke har en god grund til det.

Hvis du køre rundt med et våben af enhver art skal man have enten et bevis fra en skydeklub eller et jagttegn, det skal jeg i hvert fald hvis jeg har køre nogle steder med de våben jeg har, har dog jagttegn, men skyder også med softgun, dog ikke lige i 100kr klassen, men skal stadig have et bevis med mig når jeg har det med mig i bilen.

• #19   24. maj 2008 Nej Tommy. Rune har ret. Et air-soft våben, må transpoteres og anvendes af alle 18+, under transport til og fra den godkendte hardball-bane, skal våbnet være tildækket.

• #20   25. maj 2008 ok my bad

• #21   25. maj 2008 har prøvet det samme, dog på knallert..(det var tilfældigvis også en bimmer) tog pladen, og meldte det dagen efter.. det viste sig så at idioterne havde kørt rundt hele eftermiddagen og skudt på bl.a. gamle damer og børn på cykler.. gæt selv hvad nationalitet der stod i deres pas...

meld dem, ikke fordi du føler dig krænket, men fordi du kan hjælpe andre mennesker. hvem ved hvad de ellers har lavet?

Kommentér på:
2 slemme forskrækkelser på 1 dag :(

Annonce