{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.227 visninger | Oprettet:

TÜV godkendelse af Fremfrykkersæt på Honda VT500c {{forumTopicSubject}}

Hej Galleri

Har fornyligt ærvervet mig en Honda vt500c shadow, den har monteret fremrykkersæt men tidl ejer har ikke TÜV papire på det.

Kan dette skaffes, evt downloades på nettet, eller skal jeg ud og smide 8k dkk på et nyt sæt hvor papirer medfølger?

Billede lånt fra internettet

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TÜV godkendelse af Fremfrykkersæt på Honda VT500c
  • #1   20. mar jeg tænker at det ville være en fordel at nævne fabrikat og type nummer, hvis du kender det..
    Det skal jo være en specifik godkendelse du kommer med smiley

• #2   20. mar Eller spørg efter papir hos producenten direkte...

• #3   21. mar #1 jeg har ikke lige model nummer og det på den, men det vil sige at når jeg finder producent og model nummer at jeg bare kan tage kontakt til producent og få fremsendt papirerne?

Det lyder ikke slemt ??

• #4   21. mar Definer noget du mener er slemt.

• #5   21. mar Ja, det ville jeg da gøre; producenten har jo fået penge for sættet på et tidspunkt smiley

Og måske ligger dokumentationen ovenikøbet til fri download. Så prøv at kigge efter et productentmærke eller tag gode billeder og efterlys oplysning om producent og model her eller bedre, i et specifikt VT-forum på Nettet eller ditto Fb-gruppe smiley

• Jan E
    Jan E Tilmeldt:
    maj 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #6   26. mar Ekstraudstyr, der er godkendt (med eller uden syn), har normalt et dokument tilknyttet, det hedder ABE. Det skal medføres i Tyskland, så du kan dokumentere over for politiet, at stumperne har en godkendelse.
    Hvis du googler efter navn, mærke og evt. artikelnummer på stumperne, vil du stensikkert kunne finde et ABE på en tysk side et sted - ellers kan du kontakte producenten eller spørge i et tysk VT-forum. Skriv på engelsk, så skal de nok hjælpe dig smiley

Kommentér på:
TÜV godkendelse af Fremfrykkersæt på Honda VT500c

Annonce