1.374 visninger
|
Oprettet:
Gear skift {{forumTopicSubject}}
hmm er det bare mig der er langsom eller bruger man altid koblingen når man skifter op i gear. ? godt være jeg skal ha lidt mere træning men er det nødvendigt at bruge koblingen ?
jul 2005
Følger: 18 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 46 Svar: 1.179
men det tager da ingen tid at skifte gear med koblingen, synes jeg
mar 2007
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 489
jul 2006
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 78 Svar: 714
jul 2006
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 78 Svar: 714
feb 2008
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 108
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 1.030
I øvrigt tager det vel ikke så lang tid at bruge koblingen, at man bliver kørt helt agterud ;o).
JLL
feb 2008
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 108
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 2.997
jun 2007
Følger: 23 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 142 Svar: 2.817
Jakob
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 13 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 35
jun 2007
Følger: 23 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 142 Svar: 2.817
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 295
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 18 MC-er: 4 Annoncer: 1 Emner: 1 Svar: 35
- men jeg bruger det nu osse i alle de andre gear. Ellers havde jeg da købt en scooter med vario-gear, eller hva'??
Gear skift