543 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Begyndercykel.. Begyndercykel..

Ja ved godt at der sikkert er en mill. der har stillet samme spørgsmål og jeg bare kan kigge tilbage i debatterne, men ville gerne høre hva I vil anbefale som begyndercykel?
Har tænkt på en Suzuki GSX 600 F fra '94 - '96 med det evigt elskede droslingskit på det første år..
Er det en god ide eller hva ville I anbefale til en 20 årig gut på 195 cm..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Fjerne ukrudt 500 kr.
  • Rengøring af lille sommerhus 400 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Begyndercykel..
  • #1   28. sep 2005 havde også kig på en Gsx 400 r

• #2   29. sep 2005 en gsx-f 600 tror jeg er en ganske glimrende begynder-mc... den er ikke svær at køre og heller ikke dyr i reservedele... og desuden går den under touring mc ved de fleste forsikringsselskaber så den er ikke så dyr i forsikring... den har bare en ulæmpe... og det er vægten... den er tungere end en 400 og med kun 34hk er det ihvertfald ikke en hidsig maskine... min 600 er også min første og den har jeg været rigtig glad for at køre på... men jeg må tilstå at jeg nok ville have været bedre til at køre sving nu hvis jeg havde valgt en lettere cykel i sin tid... men ville ikke undvære de hk til nogen tid.... jeg har jo så også måtte køre stor mc fra jeg fik kørekortet... havde jeg kun haft lille mc-kort ville jeg nok starte på en let mskine der ikke har flere hk en de nu har og så sælge den når jeg måtte få stor mc... bare lige hvad jeg tænker....

Morten

• #3   29. sep 2005 tror og at jeg ville vælge en 500ccm med 2 cylindre da de alligevel vejer en del mindre end en 600ccm 4 cylindret... en populær 500ccm er også susuki gs 500.. tog selv kørekort på sådan en og den køre udemærket også med drosling

• #4   29. sep 2005 har set på gs 500 e, men syns den er for lille.. skal køre 30 km hver vej til arbejde og er 195 høj jo..
    fik anbefalet er5 hos en forhandler.. kunne da være det var noget man skulle kigge på..
    men mister den ikk meget i værdi hvis jeg skal købe en ny maskine for et år.. sælge den og købe en anden derefter..?

• #5   29. sep 2005 jamen nu tænker jeg jo på at jeg skal have en større allerede efter et år.. burde jeg bare købe en ny er 5 og få den droslet lidt.. og så sælge/bytte mig til noget større når tid er..
    kunne da være værd at overveje.. tak for hjælpen

• #6   29. sep 2005 Jeg ville købe gsxFen, din højde og drøjede taget ibetragtning.

UPS det er vist første gang nogen sinden jeg har anbefalet en gsxFer til nogen.....yrdk smiley

Hva med en Bandit 600?

• #7   29. sep 2005 nu når du erså høj så hold dig væk fra gs500! det er jo en lille 500! ER5 eller Cb500 evt!

• #8   29. sep 2005 jeg kan bedre lide udseendet af en gsxF end en bandit..
    og hvorfor ikk købe den maskine med det samme, som jeg vil køre på når den ikke længere skal være droslet..?

• #10   29. sep 2005 Thor J, tror du allerede har fundet ud af hva cykel du vil ha :).
    Syntes bare stadig en Bandit er en pænere, mere moderne og en bedre mc...men lad det nu ligge.

• #11   29. sep 2005 Peter:
    Må nok indrømme at jeg efter at have set på et par banditter så er det jo ikk en helt grim maskine smiley
    Hvilken prisklasse ligger den i?

• #12   29. sep 2005 gå efter en GSXF´er har selv en 750. og det er på alle punkter en fin cykel der kan lidt af det hele... og ja det er en tung cykel, men igen du skal jo ikke bære den rundt du skal vel køre på den ???

MVH
    Kenneth

• #13   30. sep 2005 jo jeg skal jo næsten bære rundt på den det første år i hvert fald.. 34 hk må næsten betegnes som at skulle bære rundt på den smiley
    Men godt at høre at folk er tilfredse med gsxf.. godt at have i baghovedet smiley
    Ville gerne høre fra folk der kører bandit.. Men kan ikk rigtig komme i kontakt med dem da jeg ikk har nogen mc at oprette

• #14   30. sep 2005 http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=2295

Prøv ham her! Tror han ved hvad der er værd at vide om Banditten. (der tlf. smid evt. en sms)
    Han plejer at være flink til at svare på spørgsmål.
    Cyklen er oxo til salg, så hvis du ikke er allergisk overfor en der er blevet brugt, kunne den måske værre intereessant.

Kommentér på:
Begyndercykel..

Annonce