{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.721 visninger | Oprettet:

MC til lav kvinde {{forumTopicSubject}}

Halløj smiley

Jeg er en lav kvinde (159cm), jeg er nybegynder… så ny (og vi snakker ikke alderen smiley ) at jeg først starter på MC kort idag smiley Men jeg tror på det … så jeg er så småt begyndt se markedet ud.

Men lad mig høre de bedste bud på hvad MC jeg skal se efter med den højde jeg har… det skal IKKE være en chopper! Så hiiit me smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC til lav kvinde
  • #1   14. apr 2025 For mange år siden rendte min kone og en veninde rundt med samme højde og problem.
    Vi prøvede mange ting, høvle af sæde så det blev lavere , sænkningskit osv.
    Og de ville altså bare heller ikke have chopper.
    Løsningen blev sådan en her:
    https://www.123mc.dk/brugt/mc/yamaha/szr-660/belgarda/237650
    Den er lav, den er let.
    Hvis du sidder på den som 180cm, er benene for lange til indfældningerne i tanken.
    Og kørestillingen abnorm.
    Hvis du er 160cm sidder du perfekt på den.
    Det er en gammel sag efterhånden men det er den ENESTE "ikke chopper" som er så lav og let. Vægten betyder også meget hvis man får foden i jorden tæt på cyklen i stedet for lidt væk. Og med korte ben bliver det altid tæt på smiley
    48 HK fungerer rigtigt fint - det er både til sjov og kan snilt følge med på motorvejen.

• #2   14. apr 2025 ...nå ja...
    Husk at checke om der er eftermonteret elektrisk benzinpumpe på den.