1.875 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

ventetid på køreprøve ventetid på køreprøve

min kone har bestået teoriprøven og er nu klar til køreprøve men hendes kørelærer siger at der er 8 ugers ventetid i køge . er der nogen der ved hvor man hurtigst kan komme til .en teoriprøve holder jo ikke evigt så med den ventetid skal man bare klare den første gang ellers skal man jo det hele om igen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ventetid på køreprøve
  • #1   26. maj 2008 Få hendes kørelære til at tjekke det på deres interne booking system ved politiet, i Århus er der et par ugers ventetid...måske nærmere 3 smiley

• #3   26. maj 2008 Det var det samme jeg fik af vide af min kørelærer (både til bil og mc) begge gange valgte jeg at ringe over til en flink kørelærer ovre i Odense der begge gange fik mig op inden for 2 uger. Dette kunne evt. være en mulighed. Smid en PB hvis du vil benytte den samme kørelærer så kan du lige få lidt info, det var godt nok en heldags udflugt men det var det hele værd.

• #4   26. maj 2008 har lige ventet 6 uger i Ringsted...

• #5   26. maj 2008 Puha,, Og jeg som var træt af at skulle vente 3 uger i Aalborg, så kan jeg da godt se, at det ikke var så slemt alligevel..

• #6   26. maj 2008 Ja, det er simpelthen en skandale med de ventetider.

Folk får lov til at betale for produktet (teori- og køreprøve), men får bare ikke varen.

I København kan man få prøver i Juli (!!) måned.

Der er utilfredsstillende ventetider i hele landet.

Borgerservice har overtaget bookning af prøver, så man kan desværre ikke tage hen til Politiet og vente på et afbud (Kørekortkontoret i Valby er lukket).

Prøverne skal bestilles via Kommunernes Landsforenings Bookingsystem på nettet af en godkendt kørelærer. Det er det bestemt heller ikke blevet nemmere af.

• #7   22. jul 2008 er der nogle der ved hvor lang ventetiden er pt. Har lige fået afvide af min kørelære (Frank March) at der er 6 ugers ventetid i Århus lige nu. Fandme træls når man skal ud og købe mc i morgen :S

• #8   28. nov 2008 jeg var til teori prøve for 3 uger siden og har fået en tid til køreprøve d. 18 dec. det er fuckt op.. det er over 6 uger...

Kommentér på:
ventetid på køreprøve

Annonce