1.407 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Min suzuki vil ikke starte.. Min suzuki vil ikke starte..

Har et probem, jeg håber nogen kan hjælpe med..

I søndags var jeg i Herning for at hente en mc.. Den startede og lød helt fint, så jeg prøvede den ikke, da den ikke var på plader.. Sælger sagde der intet er med den, udover at kaburatorerne skal renses... Ingen tvivl, om at sælger er reel..

Da jeg kom hjem og stilte den ind på værkstedet, startede jeg den lige, bare for at høre.. Ingen problemer, af nogen art..

I går kørte jeg på værkstedet med min søn, startede den og alt var fint.. Ville køre en tur på den, men da min søn er bange for lyden af en mc, blev det desværre ikke til noget :0)

Idag kører jeg så derud igen, for at tage en ille tur på den, trykker på starteren og så står den bare og drejer rundt, men starter ikke.. Tænkte at den måtte mangle benzin så får fyldt den op.. Efter lang tid får jeg skidtet startet, men den kan bare slet ikke tage fat.. Drejer jeg håndtaget helt om, kører den kun med 1500 omdrejninger.. Jeg holdte håndtaget i bund og den blev ved på 1500.. Da jeg slap håndtaget gik den ud og jeg kunne ikke få den startet igen.. Engang imellem kommer der et højt bang ud af udstødningen, når jeg prøver at starte, men mere sker der ikke rigtigt.. Kan engang imellem få den startet 2-3 sek, så går den ud igen..

Der er ingen benzinhane på den lige nu, så kunne jo egentig godt være det, men den skrue der sidder der, er der åbnet for, så tvivler lidt..

Karburatorerne skal renses, men det kan ve næppe være dem, der gør det her, eller hvad??

Nogen gode idéer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ringlås skal op...nøgle tabt 500 kr.
  • Hækklipning 2.300 kr.
  • Hænge lampe op 600 kr.
  • Skal have sat lamper op ved køkken ø. 500 kr.
  • Udtag til lampen og ny stikkontakt 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min suzuki vil ikke starte..
Kommentér på:
Min suzuki vil ikke starte..

Annonce