3.976 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Hurtigste std. mc 0-300 km/t?? Hurtigste std. mc 0-300 km/t??

Er der nogen, der ved det.......helst officielle tal.....jeg ved at Ghostriders turbo Busa gør det på 9,1 sek., men det er egentligt ikke det jeg er interesseret i at få at vide....bare std.......med alle begrænsninger (begrænsninger: 1., 2. og 3. gear + topfart begrænsninger )...

simpelthen hvilken er hurtigst.....og hvor hurtig??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hurtigste std. mc 0-300 km/t??
  • #1   2. okt 2005 Fyrer jeg min af ud af røven på et Herkules fly i 4km højde skulle jeg måske nok kunne slå de 9,1....

smiley

• #2   2. okt 2005 Et bud kunne være Kawa ZX12R

Men ved det ikke helt præcis

• #3   2. okt 2005 Kawa 12'ern og så Busa'en de eneste der går over 300 jo,,,

• #4   2. okt 2005 mener det er zx12R , sys jeg læste det i BIKE på et tidspunkt

• #5   2. okt 2005 Jeg ville bare gerne vide, om der var nogen, der kunne smide nogle tal på bordet.......

• #6   2. okt 2005 Det ved jeg ikke. Men jeg ved at Triumph er verdens første motorcykel. Den står nemlig i Biblen.

"Og der stod skrevet at han skulle fare til himmerige med Triumph"
    (Tager forbehold for stavefejl :D)

• #7   2. okt 2005 Har ingen officielle tal for en hayabusa, - men har dog læst om en der er specialbygget med turbo/intercooler... den skulle kunne tage 0-320 på sølle 8,6, - men den havde også på den anden side af 500 hk...

Så den gælder ikke da det jo ikke er standard fabrikscykel... hehe

• #8   2. okt 2005 I Mc-revyen står der (tider 0-100 km/t i sek) :

Hayabusa 2,7 Top 298
    GSX-R 2,6 Top 287
    ZX-12R 2,7 Top 305
    R1 3,0 Top 288
    MV Agusta F4 Tamburini 3,0 Top 307

Men man skal lige tænke på at disse mc´er er ikke blevet kørt ordentlig til, men er bare blevet fyret at fra ny... :o)

• #9   2. okt 2005 Jeg ved godt at mange af 1000 ccm'ene er pogivet til 280-290 km/t, men jeg mener da at de er udstyret med en 300 km/t begrænsning......er det ikke bare fordi at begrænsningen står til, enten når speedo'et rammer 299, eller ved et bestemt antal omdr.??

• #10   2. okt 2005 Per E
    jeg synes også at de 9,1 lyder vildt overdrevet, men det er bare hvad Ghostrider selv siger.........jeg vil da også mene at det ville være nødvendigt med wheeliebar for at det kan lade sig gøre....

• #11   2. okt 2005 Røssi > nåja... klart... vist noget med vægt contra luftmodstand... men jeg hænger mig ikke i detaljer.

Det er bare et spørgsmål om at være Johnny on the Spot med den hurtige kommentar *SS*

• #12   2. okt 2005 ........vil lige høre om der er nogen, der har den fjerneste idé om hvor hurtig f.eks. en Busa er?........er den under 16 sek??

for ellers må vi desværre se en std. cykel slået af en bil.....den nye Bugatti Veyron....den er vidst opgviet til 2,5 0-100 og 16,2 0-300 jeg tror dog ikke en sådan spand holder ret længe......den køre efter sigende med 3,5 bars ladetryk...........20 mio for noget der holder 10.000 km.....nej tak

• #13   2. okt 2005 Det går da ikke meget hurtigere, end når jeg endelig har ferie.....så er det bare afsted.....hehe

• #14   3. okt 2005 terminal velocity. det er noget med en maks hastighed pga af luftmodstanden..

men jo højere man kommer jo tyndere er luften og man daler derfor hurtigere ned..

i et faldskærms udspring fra en ballon i 42 km højde engang i 60'erne. kom udspringeren op på over 1000 km/t de første mange KM ned..

udspringet var lavet af Nasa, og i den højde havde han en komplet dragt med indbygget varme for at kunne overleve springet, da han ellers ville være en istap inden han nåede jorden smiley

i den ene handske virkede varmen så ikke, og han mistede hurtigt følelsen i den men fik da følelses tilbage efter et par timer på jorden..

han vidste godt varmen i handsken ikke virkede før han sprang, men han regnede ikke med de ville gentage forsøget hvis han afbrød det, så han sprang alligevel og forventede at han ville miste hånden.. så er man modig smiley

Hmm men det var jo egentlig ikke det tråden handlede om smiley

Kommentér på:
Hurtigste std. mc 0-300 km/t??

Annonce