{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.302 visninger | Oprettet:

Hvordan ved lysreguleringer ? {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige kommet hjem efter en tur i bilen, og kom helt i tvivl ved lysreguleringen - jeg holder til venstre i almindelig vognbane, da jeg skal til venstre - der kommer så en mc og køre op på siden af mig - han skal ligeud. Det skal lige siges at, der er en cykelsti på hans højre side - ( mener ikke han nærmede sig cykelstien) og så er det jeg er kommet i tvivl om det er lovligt nok, at holde to ved siden af hinanden i samme vognbane. Og hvad med evt. 2 mc'er, må de holde helt op til fuld stop linien, ved siden af hinanden.

- Jeg syntes nemlig at når man er flere afsted på mc, så er det fristende at holde 2 ved stoplinien. - Jeg gør det dog ikke mere på grund af tvivlen der har sneget sig ind.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan ved lysreguleringer ?
Kommentér på:
Hvordan ved lysreguleringer ?

Annonce