{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  service interval
  • #1   1. jun 2008 Der sker nok ikk det helt vilde ved at vente med det første service, hvis det lige står og kniber med økonomien eller lignende, men selfølgelig altid sørg for at få overholdt dine servicer, det gir dig en bedre cykel med et længere liv og bedre køre glæde..

    Selfølgelig vil et autoriseret værksted være det bedste da de kan ordne papirer og give en garanti, men diverse små værksteder kan selfølgelig os finde ud a at lave et service, så det skulle der ikk ske noget ved, så længe det pågældene værksted os gir dig en form for garanti..


  • #2   1. jun 2008 Hvis du nu trækker den over op til f.eks 2500 og så der kommer et problem når den har gået 10000km, så kan du risikere de ikke vil lave det på garantien med henvisning til du ikke overholdte service..

    vil mene 1000km servicet er ret vigtigt da mange nye cykler får stillet ventiler der.. ved ikke om de også har speciel olie på..


  • #3   1. jun 2008 Der er så vidt jeg ved en mineralsk olie på fra fabrikken, for at slide motoren rigtigt til. Så det er vist ret vigtigt at få den skiftet, inden du giver den kniven. Desuden ser det bedre ud når du en gang skal sælge den, at den har fået service på de rette tidspunkter.. Bare min holdning

  • #4   1. jun 2008 Synes garantien burde være grund nok..

    Men ventiler bliver også stillet, men olien har godt af at blive skiftet, da motoren nu er kørt til fra ny, og der er slidt (meget små) jernpartikler af i cylinderen. Hvis man kører for længe vil det vel også slide unødvendigt


  • #5   2. jun 2008 Hej Jeppe
    Der skal ingenting til at de kan sige at garantien ikke dækker,som gammel bilmekaniker,ved jeg, at hvis det værksted jeg arbejdede på kunne finde nogle punkter hvor man ikke har overholdt service/rusteftersyn ja så kom kunden til at betale selv.
    Og som de andre skriver så bliver der stillet ventiler på det første på mange mcèr.
    M.vh
    Claus


  • #6   2. jun 2008 det første service er jo langt det vigtigste, det må du hellere overholde smiley

  • #7   2. jun 2008 Første service vil bestå af
    Skift af tilkøringsolie og efterspænding af ALLE bolte så et rimeligt vigtig service foruden du vil tabe garantiretten.


  • #8   2. jun 2008 mange tak for svarene .


Kommentér på:
service interval

Annonce