{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.235 visninger | Oprettet:

Mcen bliver for varm? {{forumTopicSubject}}

Hey har lige været ude at køre sammen med en kammarat som også køre på en zx9r pludselig bliver hans bare rigtig varm og vi skynder os at køre hjem til mig.
Prøver forsigtigt at skrue låget af expansions beholderen og så ryger der lige lidt vand ud. Beholderen er fyldt helt op til kanten! også her 20min efter.
Prøvede at starte den og kiggede i beholderen om det boblede det kan da ihverfald være et tegn på ens toppakning er gået på en bil? Men det boblede slet ikke.
Nogen der har en ide om hvad det kan være? Kan ikke forstå der pludselig er så meget vand i beholderen? Godt nok udvider det sig osv når det er vamrt men her 20 min efter er den stadig fyldt helt op.
Nogen der har en ide til hvad problemet måske er?.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mcen bliver for varm?
Kommentér på:
Mcen bliver for varm?

Annonce