{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

zx9r vs 748 {{forumTopicSubject}}

Valgte og sætte min cykel til salg da jeg ikke rigtig bruger den .men har beslutte jeg gerne lige vil prøve og have min drømme cykel. nemlig en ducati 748 eller 916.
Har nu en der vil bytte med min til en 748 .Men er den for lille- Tænke mere når man kommer fra er zx9 med 140 til en 748 med tror det er 90-100 hk om den vil kede mig brat og jeg skal gå efter 916 er der nogen der har lidt erfaring om dette

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  zx9r vs 748
  • #1   2. jun 2008 Nu er der ganske stor forskel på hvordan de 2 motorer levere deres kræfter, så man kan ikke bare sætte de 105hk op mod 9'erens 140 papir-heste, og tro det er forskellen.
    Prøv den, og dan dig et indtryk af den.
    Til gadebrug er 748'eren mere harmonisk end 916

• #2   2. jun 2008 Jeg ville vælge 916'eren så - din ZX9 er meget let og har mange hk.
    Men hvis du vil have en der kan følge den du har nu, skal du helt op i en 998 eller måske 999, så du bliver bare skuffet, hvis du bytter med 748'eren...

• #3   2. jun 2008 Det har jeg også i tankerne. også det at det er en 2cyl- Men der er stadig en del hk til forskel - så det må være rimelig mærkbart

• #4   2. jun 2008 En anden mulighed er at finde en Aprilia RSV Mille, men det er jo ikke en Ducati smiley
    - Men den matcher nok din Kawa, for færre kroner end du skal slippe for en Ducati... hvis altså det bare skal hedde V2 og stamme fra Italien

• #5   2. jun 2008 Jeg ville vælge en 916 hvis jeg var dig, men som en anden også skriver, så er en RSV Mille altså et alternativ. En Ducati er lavet til racerbanen og er ikke speciel skøn at køre i by eller kø på, hvorimod at en RSV Mille er en ufattelig letkørt maskine som der virkelig er power i!!! Ducati er vidunderlig når man kører alene og det skal gå stærkt på landevejen. En 748 vil jeg tro bliver lidt for kedelig for dig efter en ZX9R og der vil en 916 eller en Mille matche meget bedre!!

Poul

• #6   2. jun 2008 Personligt, ville jeg finde en 748 med et 853 kit på, den er hurtigere end 916, og levere poweren bedre... og du mister ikke helt dynamikken som 748 har.. ellers kan kittet erhverves og installeres for under 10k har jeg ladet mig indformere...

• #7   2. jun 2008 Tore: Så vidt jeg ved er der ingen forskel på en 748 kontra 916. Cyklerne er nøjagtig ens, bortset fra kubik på motoren.

Dernæst vil jeg da også som de andre sige, at der er stor forskel på hvordan en V2 maskine leverer kræfterne ifht. en række 4. Masterbike i 2006 endte jo ud med en sejr til en RSV 1000 R Factory, til trods for den har næsten 40 heste mindre en de japanske bambusraketter. Det siger vel lidt om måden en V2 leverer power på.

• #8   2. jun 2008 Smed, der er forkskel i hvordan motorene levere poweren..

• #9   2. jun 2008 748 i gul er en af mine drømmemaskiner, men hvis du sætter den op mod din kawa (hvilket et eller andet sted er lidt forkert) så tror jeg du kommer til at mangle power. der var en pige herinde med den flotteste 748 der solgte den da hun manglede kræfter bla. og hun kom fra en cbr 600 rr.
    En ting er sikker når jeg får kørt homonerne af mig og bliver magelig, så står den på 748.

• #10   2. jun 2008 Magelig skal forståes som at jeg ikke har behov for de 200 kmt. smiley
    pt. ville jeg få svært ved at undvære hestene, men må da indrømme at tanken om at sparke kæresten ud og finde en ny lejlighed i stueplan og så have en gul 748 uden afgift stående til pynt i stuen har strejfet øverste etage et par gange hehe.

Kommentér på:
zx9r vs 748

Annonce