1.117 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Fuck en mærkelig and Fuck en mærkelig and

Så kører jeg ude på vejlerne på vej til ålborg som jeg altid gør, ligger nok mellem 90 - 100

jeg ser så en and længere fremme som står lidt til højre for midten af højre vognbane, den rører sig ikke ud af stedet.

jeg kører så tæt på som muligt bare for at se om den ikke flytter sig, men det gør den ikke, jeg kører forbi den med knap 100 og 15 cm fra min fodhviler.

da jeg kigger i bakspejlet står den der sku stadig,
Det kalder jeg en and med boller.

hehe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Hængsler på køleskab klikker/låser 700 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Fjernelse af buske incl rødder 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fuck en mærkelig and
  • #1   3. jun 2008 Det var sgu da en lokkeand..... :-))))))

• #2   3. jun 2008 Totla gangstar' and smiley hvis du gør det igen kommer den og skyder dig smiley

• #3   3. jun 2008 hehe ja er sku også spændt på om den står med alle sine fætre og venter på at jeg skal hjem i eftermiddag,

• #4   3. jun 2008 Mere dig der havde boller, havde den lettet den forkerte vej var du sq på røven!!

• #5   3. jun 2008 Prøvede noget ligende den anden dag igennem noget tæt skov.
    Kørte omtrent 50-60 da jeg vidste der er meget vildt i området.

Pludselig uden jeg så dem først - lættede omtrent 7-10 ænder op fra siden af vejen og ind foran min MC og Jeg.
    Det eneste jeg kunne nå var at dukke hovedet og lukke mine øjne i et splitsekundt - hvor jeg kunne mærke fødderne fra den ene and snitte toppen af min hjelm - pyh! Ramte ingen af dem!! smiley Kunne ellers hva gået helt galt.

• #6   3. jun 2008 Måske stod den jo og sov?1 smiley

• #7   3. jun 2008 rasmus.

hehe ja nu du siger det eller også havde jeg bare haft en andesteg til når jeg kommer hjem smiley

Galil

hehe hmmm lige på det stykke jeg kørte var fartgrænsen 100 smiley

eller ej ok, kørte nok lidt for stærkt i forhold til loven, men taget området i betragtning ville man sagtens kunne kalde det for motorvejsforhold.

• #8   3. jun 2008 Altid noget det ikke var en fasan... De er fandme utilregnelige...
    Det samme er katte. Man skal ikke stole på de kræ! smiley

• #9   3. jun 2008 Total stoned. Den har haft en hård nat. Den har været på andfetemin og drukket andsinth. Nu er den bare helt væk.

• #10   3. jun 2008 sune

LOOOOL

• #12   3. jun 2008 Jeg mødte en tidlig søndag morgen en svanefamillie på motorvejen. Svanemor forrest dernæst 7-10 unger og svanefar bagerst - de gik i midtersporet og vi andre måtte bare køre udenom. Godt det var lige efter Lyngbyvejen så farten var ikke så høj endnu, men sådan et kræ er stort.

• #13   3. jun 2008 Du var da heldig at den ikke fløj op lige inden og nakkede dig i ansigtet så du var røget på røven.... synes nu det er at udfordre skæbnen lidt at køre tæt på utilregnelige dyr....

havde en hjort der løb lige ud for en kammerat sidste år da vi lå og ga den lidt gas... det var MEGET MEGET MEGET tæt på at gå rigtig galt

• #14   3. jun 2008 Min makker nakkede en krage med noget der ligner 200km/t sidste år, selvfølgelig i tyskland :P. Kæft hans R6´er var smadret bagefter, ikke at han væltede, men sådan en krage kan satme godt nok lave noget ravage på en bike med sådan en fart, for ikke at sige alt det blod den smed ud over hans hjelm.

• #15   3. jun 2008 Kan en and lege kylling???

Et af livet store gåder...

• #16   3. jun 2008 Var det en han eller hun-and???
    man hører jo om masse-voldtægt af hunænder flere steder i landet. og hvis det var en hun, kunne det være at hun prøvede at begå selvmord!!!!

• #17   3. jun 2008 Ja det lyder godt nok spændende - men jeg prøvede faktisk sidste år, at en musvåge, som sad i i et træ i vejsiden, lettede og dykkede ned og faktisk lige snittede min hjelm selv om jeg dukkede mig.

Den rykkede den tap som lukker op for frisk luft i toppen af hjelmen af. Men fik en vældig fin service af Schubert- danmark. De sendte bare en ny tap til mig. Men jeg blev godt nok forskrækket.

• #18   3. jun 2008 Min kammerat og jeg dræbte to solsorter i går smiley Den ene fløj direkte ind i hans bagdæk, altså ind i egerne, og blev pateret i 2000 stykker, som derefter nænsomt blev spredt ud over mig og min motorcykel - for ikke at tale om den gigantiske fjer sky der spredte sig ud over vejbanen! Kæft det så vildt ud!

På vej hjem, vælger jeg lige at nikke en solsort en skalle som letter direkte op i mig, det er ikke så dramatisk, men den triller da ned på vejen kun for at blive kørt over af min kammerat!

Hvad er der mon galt med fuglene disse dage? Har aldrig nogensinde påkørt en fugl, også tager vi lige 2 på en aften :S

• #19   3. jun 2008 Damn, jeg fatter ikke at du turde. I sidste uge så jeg selv en fugl omkring midterstriben så småt på vej over i min bane, bremsede moderat, den satte farten op videre over i min bane, bremsede hårdt, og da jeg så var nede på ca. 20 km/t, flyver den op en halv meter fra min skulder.

Pointen er at de er dumme i hovedet og kun kan finde ud af at løbe og flyve fremad, tricket med at vende om er de ikke bekendt med.

• #20   3. jun 2008 Prøvede også en dag i bil at køre en måge over nede på havnen.. men da vi kiggede tilbage stod den der bare stadig som da vi jorede over den.. psyko måge !!!

• #21   3. jun 2008 Anden på Coke:-)

• #22   3. jun 2008 loooool da. mange faverige kommentarer smiley

• #23   3. jun 2008 ja det er jeg ret sikker på, det var godt nok tidligt om morgenen, men tror ikke jeg var så træt at jeg hallucinerede.

• #25   3. jun 2008 henrik.

tsk tsk du er da vidst vittig idag smiley men du ved jo vel at en rigtig MC
    kan tage 17000 rpm uden at gå i begrænseren smiley

Galil

hmmm ønsketænkning at der stod en and inde i siden smiley tvivler.

havde jeg set en tøs med store patter havde det nok været mere sansynligt

• #27   3. jun 2008 henrik.

hehe ja kan sagtens klare æblemosten, uden humor går dagen sku langsomt smiley

• #28   3. jun 2008 Jeg stusede nu mest over overskriften..

Personligt foretrækker jeg Blondiner eller Brunetter, men sådan er vi jo så forskellige.....

Jimbo

Kommentér på:
Fuck en mærkelig and

Annonce