Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  km/l kawasaki
  • #1   3. jun 2008 tjek bikez.dk, det afhænger jo af hvordan man kører!

• #2   3. jun 2008 Med 2 personer fra Esbjerg til Karoline(middelfart), Kvik kørsel, og retur. 24 km/l.

• #3   3. jun 2008 Mht ER6 så spørg Tinnie her:
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=20993
    Har ladet mig fortælle fra den kant, at +25 km/l sagtens kan lade sig gøre.

• #5   3. jun 2008 http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=36389

over 20 pr. liter.. lækkert.. :o)

er der et eller andet med, at kawasaki er 6 døjer et eller andet..? var det stel.. eller rust eller et eller andet? synes, at man har læst det et sted..

eller er det bare et tomt rygte..

for jeg har gået og overvejer en fornuftig maskine næste gang, som jeg kan bruge til dagligt..

• #7   3. jun 2008 Tiger: Der var set et enkelt tilfælde af en revne i et stel, og det blev der skrevet en del om. Du ved, historien om fjerden der bliver til et par høns. Ellers er der bare en lille hjemkaldelse på nogle enkelte stel:
    http://www.ca-mc.dk/Service+info/kawasaki_gade.htm

• #8   3. jun 2008 ok, tak Don T :o)

Var nemlig ud at KIGGE på en kawasaki er-6f i blå til kun 82,000,- i dag, den har kun stået hos forhandleren i en uge og nu er den allerede solgt..

Den er rigtig flot i blå :o)

• #9   3. jun 2008 Tiger: F'eren i blå er på tilbud så længe lager haves. Kan man leve uden kåben kan man få N modellen til 80.000,- fra ny af. Der er tale om 07'ere uden ABS.

• #10   3. jun 2008 Jeg ved det godt jesper.. :o)

82,000,- med fuldkåbe og 80,000,- uden kåbe.. :o)

Fik solgt min mc i dag..

så jeg vil kigge lidt omkring på ER-6 / Z 750 til at starte med...

det skal være en mc til brug i 9 mdr om året.....

• #11   3. jun 2008 sådan en er-6f er ret lækker..

• #12   3. jun 2008 Godt så. Ingen hemmelighed, at ER6 klart er min favorit af de 2. Supersjov MC, der sagtens kan lege med de større. Og når det gælder N udgaven, så er den glad for at løfte forhjulet.
    Versys ligeså.

• #13   3. jun 2008 vil du hellere foretrække er-6 end z 750..? er det pga. den høje vægt på z 750..? 207 tør... rimelig.. heavy eller..

• #14   3. jun 2008 jesper.. hvilken mc er din favorit.. altså på 1. pladsen?

• #16   3. jun 2008 Han er lidt af en honda mand.. hehe.. ;o)

host host... kawa........... :o) hehe..

• #17   3. jun 2008 Ja, ER6 er en del lettere at smide rundt pga den 30 kg lavere vægt, og trækket i mellemområdet er hamrende godt i den motor, så den mangler ikke noget, men mindre man vil ligge med +150km/t

Har ikke en bestemt MC på 1. pladsen. Kan se det fede i mange MC'er, derfor er der mange på min første plads.
    VFR750 RC36-2 er en af dem, men den deler pladsen med en cafe-racer CB400/4, en ombygget Hawk, en cafe XBR650, Versys og ER6, FMX, MT-03 (som jeg lige har prøvet), TDM900, BT1100, er par Trimpher, MuZ Scorpion Cup, Laverda Strike, Ducati Monster, Cagiva Gran Canyon, Suzuki Goose (hvad, en susuki??), Big One og CB1300, V-max, Scarver, Mystic sportster og Falco.

Bare for at nævne et par af dem.

På 2 pladsen, dukker der faktisk igen en suzuki op i form af en Inazuma :o)

• #18   3. jun 2008 What.. læste jeg rigtigt...? nævnte du suzuki.... damm.. jesper.. :o) kommende suzu... mand ;o) hehe..

ej, de er oz gode.. :o)

Ja, jeg må finde en forhandler, hvor jeg lige kan prøve z 750 og er-6..
    ER-6f er nok meget mere praktisk i hverdagen.. og nemmere at holde glansen, når den har kåbe..

• #19   4. jun 2008 Tiger A: Jeg har selv en ER-6F (i blå) og den er rigtig god til den daglige transport. Jeg har haft min i et års tid og kører både på motorvej og i København stort set hver dag. Den er dejlig nem at håndtere også i tæt trafik og der er rigeligt med kræfter til mig og på snoede veje æder den svingene. Det er bestemt ikke en cykel man bliver træt af lige med det samme.

• #20   4. jun 2008 lotte kamp mann.

Forhandleren var ellers helt vild, da jeg sagde til ham, at jeg sagtens kan køre ned til banken og hæve pengene til udbetalingen, så vi kan ordne salget med det samme på den til 82,000,-

men så fortalte han, at de var solgt, dem han havde..
    Så sagde han, at der var andre modeller med abs til små 95,000,-
    men der takkede jeg nej.. :o) og der kom masser af salgs taler op i ham om andre maskiner.. hehe..

jeg venter med mc lige pt. har skrevet på at tage masser af ekstra vagter de næste mange weekender..

så vil jeg vælge den rette mc, som jeg kan have de næste mange år. fremover..

og jeg synes, at ER-6F er super lækker.. og vægt på kun 178 kg. med kåbe tør og godt med power.. hva mere kan man forlange.. :o) gode tilbud 82,000,- smiley

• #22   4. jun 2008 don t

Jeg giver dig helt ret i det.. for jeg kunne virkelig godt tænke mig en yamaha fz1-n..

men jeg kan også godt tænke mig en kawasaki z 750 eller en kawasaki er-6f..

Så det er lidt svært.. men må overveje hvilken maskine, jeg bliver mest glad for i fremtiden til mit forbrug..

f.eks. sådan en sort og hvid yamaha fz-1n med abs er så flot, at jeg nok kun vil bruge den når der er tør vejr og solen skinner...

sådan en kawasaki er-6f vil jeg bruge meget mere.. til daglig transport også til sjov...

• #23   4. jun 2008 Min Kawa er-6f'er (som jeg overvejer at sætte til salgt, blink blink) har jeg målt til følgende:

Benzinforbug:
    - Bane-kørsel: 14-15 km/l
    - Frisk-kørsel: 16-20km/l
    - Økonomi-kørsel (også kaldet tilkøring af motoren :P): 21-24km/l

• #24   31. jul 2008 Jeg ligger et sted mellem 19-21 km/l med blandet kørsel, men jeg har også vænnet mig til at køre i et gear lavere i by (jeg bilder mig ind at jeg nemmere bliver opdaget når jeg larmer lidt mere). Det er en cykel jeg forventer at have i flere år endnu.

Kommentér på:
km/l kawasaki

Annonce