Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Cleaning 205 kr.
  • Rensning af ovn og emhætte 1.799 kr.
  • Klipning af små hække 1.000 kr.
  • Hækkklipning en ydersiden og toppen 1.600 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Ophæng af billeder - slagbor 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Tilbud" på Draggin Jeans
  • #1   8. jun 2008 De ser sku ellers fede nok ud...
    Tilbuds tricket bruges jo efterhånden over alt smiley

Hvordan med varme i sådan et par?

Kan man holde ud og ha dem på en aften?
    De aml tekstil bukser jeg har er jo en svede-kasse uden lige..

• #2   8. jun 2008 Jeg var ihvertfald glad for mine, de er betydeligt køligere og kanp så regntætte som goretex, med de er sgu behagelige at have på.

Og så virker de rent faktisk kan jeg sige at personlige erfaringer..

• #3   8. jun 2008 jeg syntes nu ikke det er noget svineri.. det er jo en forretnings eller handels metode der bruges i alt handel lige fra mad til biler osv .. sådan er det bare , det er deres måde at tjene penge på ....

• #4   8. jun 2008 "tilføjelse fra før" hvis jeg kunne sælge min mc dyre end jeg selv havde givet gjore jeg da også det .... så kan man kalde de snyd eller hvad men sådan er handel ..

• #5   8. jun 2008 Det er måske ikke snyd.
    Folk kan jo bare undersøge hvad tingene koster andre steder.
    Men det er fastslået af konkurrance styrelsen at det er ulovligt at sætte førprisen højere end den vejledende pris på nye vare.

• #6   8. jun 2008 Han er generalt en klovn. Han virker heller ikk til han ved hvad han egentlig sælger. Han skulle få nogle støvler og bukser hjem som fruen skulle prøve, da han ikke havde hendes str. hjemme. han sagde der ville gå en lille uge. Der gik så halvanden måned inden vi hørte noget fra ham... God kundepleje... Behøver jeg sige vi købte et andet sted :o)

• #7   8. jun 2008 Ja hvis man lyver om vejledende udsalgspris er man sq da en klovn , i disse netsalgs tider er det jo for nemt at chekke den rigtige pris

• #8   8. jun 2008 Hvis deres normale udsalgspris tidligere har været de kr. 1499, så er det faktisk ulovligt det de gør. Men ja, mange andre har også tidligere benyttet sig af ovenstående, men det gør det jo ikke mere lovlig af den grund.

• #9   8. jun 2008 Det er både snyderi og direkte ulovligt, der er indtil flere af de store elektronikkæder, der har fået en over snuden pga. præcis det samme.

Man kan ikke sammenligne det med privatkøb, da det er helt andre regler, der gælder.

• torben j
    torben j Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Svar: 14
    #10   9. jul 2008 Jeg kan læse at der er uklarhed om vores førpris.

Førprisen er IKKE sat kunstigt op, men er den pris som vi solgte bukserne til i 2007.

I 2008 er den vejledende udsalgspris sat ned med 100 kr.

Beklager hvis det har været til at misforstå.

Med venlig hilsen

MC1

• torben j
    torben j Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Svar: 14
    #11   10. jul 2008 Jeg vil iøvrigt gerne tilføje et link til importørens hjemmeside hvoraf den vejledende udsalgspris på 1.599 kr. fremgår.

(link fjernet)

mvh

Torben
    MC1

Kommentér på:
"Tilbud" på Draggin Jeans

Annonce