1.240 visninger
|
Oprettet:
Bestået køreprøve.... {{forumTopicSubject}}
Hej Alle
Så bestod jeg min køreprøve idag...
Vi var et hold på 6 oppe til prøve og kun en dumpede (desværre for ham), det havde ellers været fedt hvis vi alle bestod.
Jeg ville nu bare lige dele med glæde med jer alle sammen.
mar 2007
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 489
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 133
dec 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 39
det var en fed fornemmelse at køre derfra, da jeg fik lov at tage min første tur alene på MC, på en af køreskolens MC'er tilbage til skolen efter prøverne!!!
jul 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 92
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 121 Svar: 805
maj 2008
Følger: 21 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 234
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 34
feb 2006
Følger: 81 Følgere: 81 MC-er: 1 Svar: 394
jun 2006
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 331
nov 2006
Følger: 49 Følgere: 47 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.353
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Svar: 1.303
apr 2007
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 182
Bestået køreprøve....