Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklip + køre afklip på lossepladsen 2.000 kr.
  • Fjernelse af ukrudt på fortov 700 kr.
  • install a few ikea items 550 kr.
  • Fjerneukrudt/ stort bed. 2.000 kr.
  • Toilet der løbet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb på Ebay...
  • #1   10. jun 2008 Er lige med på en lytter...

• #2   10. jun 2008 paypal så vidt vides.. så sku du være sikret..

• #3   10. jun 2008 Sørg altid for at sælger acceptere Paypal, for det er den sikreste måde at betale på. Via paypal kan du også trække dine penge tilbage mener jeg... Man skal aldrig lave en pengeoverførsel, da man ikke kan føre pengene tilbage igen som mange siger..

• #4   10. jun 2008 Jeg har købt en del på Ebay både i Tyskland og England også ved private, der har aldrig været noget. men tjek deres Karakterbog.
    paypal er en god ting ,men ingen garanti på at du får varen.

• #5   10. jun 2008 Jeg har handlet en del på Ebay uden problemer og har næsten hver gang brugt Paypal, osse uden problemer.

Det eneste sted det hænger lidt(eller meget) er som regel hos Post Danmark. De er sgu ikke lige nemme at forstå hver gang.

• #6   10. jun 2008 jeg har heller ikke haft nogle problemer, og der er et fremflyttersæt på vej fra usa..

• #7   10. jun 2008 Ved Paypal giver EBAY garanti for at du får dine varer, hvis sælger brænder dig af refundere de automatisk pengene. Det samme gør PBS herhjemme, hvis du har brugt dit betalingskort.

Ved pengeoverførseler, er der en selvrisiko, som plejer at være 20 EUR, dvs. hvis sælger brænder dig af, er de første 20 EUR for din regning, og resten refundere EBAY. Når det er en pengeoverførsel kan PBS ikke hjælpe dig.

Men som de andre siger, søg at handle med nogen der har Paypal, eller tilbyder betaling med kort måske via andre betalingsportaler, men reglerne er i princippet det samme.

Har handlet MEGET på ebay, aldrig haft problemer eller blevet snydt.

• #8   10. jun 2008 Nå ja, en anden ting er at se hvor meget sælger har handlet på ebay, og hvilken ranking han har, det giver også et meget godt billede af den man handler med....

Kommentér på:
Køb på Ebay...

Annonce