615 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Ronni P
Ronni P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Nummerplade Nummerplade

Jeg er kommet i den ulykkelige situation at jeg for 2 mdr siden væltede på min mc. Der skete ikke noget med kværn eller mig, men jeg kunne ikke kører videre på den. så den stod spændt fast i vejkanten og jeg skulle afhente den dagen efter. Her er den i løbet af natten blevet sjålet. har fået den igen, men uden nummerplade. hvis nogen skulle have set pladen DH 15 786 må i gerne give mig en mail rfp@shipping.dk
Den blev stjålet i kalundborg!!

Ronni

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nummerplade
  • haya b
    haya b Tilmeldt:
    okt 2005

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 71
    #1   10. okt 2005 meld den stjålet elllers får du bøder for den?

• Ronni P
    Ronni P Tilmeldt:
    okt 2005

#2   10. okt 2005 Den er meldt stjålet. Det der nager mig mest, er at jeg ifølge motorkontoret skal have min mc til syn igen, for at få nummerplade på den igen!!!! Da den skal indregistres igen, selvom den står i mit navn.

Men det var også mere hvis der var nogen der faldt over en plade med DH 15 786 :o)

• #3   10. okt 2005 det passer meget godt at du skal til syn igen, det er jo en ny nr plade du skal ha..

jeg har en del kammier i klb. skal nok bede dem holde øje med om der pludselig dukker en nr plade op, uden mc

• #5   10. okt 2005 sjovt..

Jeg tabte min nummerplade i weekenden mellem Randers og Århus. Kørte bare ind til Aalborg politi og hentede en ny i dag.. Ikke noget pis med syn osv. Bare henvis til min sag hvis der bliver mere ballade med det.;-)

• #6   10. okt 2005 Christian A, har du overhovedet kørekort mere ? smiley Jeg troede de var blevet trætte af at fange dig når du kører på hjul...!? hehe....

• #7   10. okt 2005 Man går da bare op på sit lokale motorkontor og udfylder en attest om bortkommen nr.plade. Den burde ikke komme forbi en synshal, da MC'er jo kun skal synes ved ejerskifte...

/
    Jesper

• #8   10. okt 2005 Jesper P har ret, du kan bare melde at den er bortkommet, så kan du efter et par dage hente en ny på motorkontoret... Den skal ikke til syn for det...

• #9   10. okt 2005 Da min plade blev stjålet, hentede jeg en ny samme dag på motorkontoret... Ingen syn, eller andet kun prisen på den nye plade...

Mvh. Rune

• #10   10. okt 2005 Jeg har også fået stjålet min forreste nr plade på bilen, og der meldte jeg den stjålet på motorkontoret, fik en kvitering, og skal så bare bestille nye pladder uden syn. Bare træls at de to stykker metal er pænt peberet

• Ronni P
    Ronni P Tilmeldt:
    okt 2005

#11   11. okt 2005 Jeg ville jo også mene at cyklen ikke skulle synes igen. Men det lokale motorkontor i kalundborg mener at pga jeg skal have ny plade, så skal den synes igen, da den skal indregistres en gang til. Tror jeg tager skimaske på og går op og forlanger en ny!!

Ronni

• Ronni P
    Ronni P Tilmeldt:
    okt 2005

#12   11. okt 2005 Lille update :o)

Har lige snakket med motorkontor i holbæk. De var af den overbevisning at jeg ikke skulle straffes mere ved også at skulle betale syn på min gamle mc. så nu kan jeg hente en ny på holbæk motorkontor. (kun to mdr for sent at få de at vide, da sæson nu er slut)

Tak for alle de positive svar jeg har fået

OPFORDRING:
    boycut kalundborg motorkontor, de er nogle svin!!!

Kommentér på:
Nummerplade

Annonce