606 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

syn med ændringer i stel syn med ændringer i stel

jeg har kig på enTriumph som har fået påsvejst en stivstels bagende. Cyklen er fra '53 - og er indreg. men skal synes.

hvad gør jeg? forsøger snige den igennem syn - eller påpeger de konstruktive ændringer?

hvis jeg gør det sidste hvad sker der så?

jeg har læst at man kan få synskurt til skrive på bagsiden af nogle billeder - som bevis påat den er synet således - men holder den?

mvh, Henrik

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne plantesten ud til fortorv. 2.200 kr.
  • Sætte basic gardinstang op fra IKEA og sætte en lampe op på børneværelse 1.000 kr.
  • Spejlophængning 700 kr.
  • Reparation udskiftning af hoveddørs lås, da den binder 1.280 kr.
  • Skift af karburator og service på havetraktor uden klippebord 1.650 kr.
  • Hækkeklipning 1.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  syn med ændringer i stel
  • #1   14. jun 2008 Der er vel ikke andet end at prøve. Kommer den igennem synet så har du klaret frisag der. problemet opstår egentligt først hvis du en dag skulle komme i en ulykke eller lign. Så mener jeg at du står med et seriøst problem med kostruktion ændringer i stellet. for mener ikke synshallen kan holdes til ansvar for synet at en ombygget cykel hvis dette ikke er opplyst ved synet.

Hvis jeg var dig så ville jeg oblyse synshallen om ændringen, så denne kan dokumenteres retmæssig. Kan den ikke synes tjaa så lad vær med at købe den.

Thomas

• #2   14. jun 2008 De vil højst sansynligt ikke opdage det, da det sagtens kunne være originalt for den årgang, så jeg ville bare køre den igennem som den er.

• #3   14. jun 2008 hej
    så vidt jeg ved så kan den ikke umiddelbart synes.. dog med den undtagelse at hvis du har papir på at det er lavet af en autoriseret svejser osv.. at så kan den bliver godkendt med ændringer..

• #4   14. jun 2008 Den er så gl. er den ikke er typegodkendt....
    Tror du kan slippe afsted med hva som helst bare det ser fornuftigt ud

• #5   14. jun 2008 kør du bare til syn med den, den ryger da igennem, HVIS den dumper, så er det IKKE på grud af stellet, er det lavet ordentligt, så opdager de det aldrig

jeg har en kammerat der kørte til syn med en bike der havde en brækket/revnet clamp on...

skal så lige siges at den nye var med posten

• #6   14. jun 2008 Hvad er en autoriseret svejser? Hvilke certifikat kan han besidde?

Mig bekendt er enhver ændring af stellet ulovligt. Med mindre du har en skrivelse, fra konstruktøren/importøren på, at den udførte ændring, er lavet efter deres anvisning.

Kleinsmeden.

• #7   14. jun 2008 Hvis du vil spare dig selv for nogle grå hår og en masse forklaren og evt. papirarbejde, siger du slet ikke noget om ændringer...

• #8   14. jun 2008 svejst og malet sort er det sgu ikke til at se om det er en orig svejsning smiley

Kommentér på:
syn med ændringer i stel

Annonce