553 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Synsproblemer på en cx500 Synsproblemer på en cx500
Hej
Jeg har såen en honda cx500 fra 79 og har lige haft den til syn hvor jeg fik at vide at bagenden var skåret for langt ind og den larmede for meget og så ville jeg høre om i ved noget med stellet, om hvad man kan gøre og eventuelt en god db killer i vil anbefale (huldiameter 42mm på db killer)
0 synes godt om
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.503
Den er fjernet på din mc.
For at den kan blive godkendt, skal du have genetableret den del af stellet, evt. ved at få svejset en erstatning på, og så skal det godkendes ved autoconsult.
Mht lyddæmpning, så ville jeg finde nogle brugte potter, og montere dem til syn.
Det er ikke en billig affære, så overvej at købe en anden CX500 og brug den du har til reservedele.
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 1.391
Men stellet, så brænder lokummet. Når du først er kørt til syn, uden at have undersøgt lovligheden ændringen først, så er problemet noteret i dine synspapirer og forsøget med at svejse en tværstiver på til næste syn, bliver opdaget med det samme og du bliver nakkeskudt omgående, fordi du har svejset i stellet.
Men hvis den er med løs bagramme, så kan det fixes uden problemer, ellers må du konsulterer folk, der ved noget om ombygninger af Honda.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.503
jul 2025
Følger: 12 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 1
Men igen tusind tak for hjælpen
jan 2015
Følger: 1 Følgere: 18 Emner: 4 Svar: 724
Nå, men så måtte han jo gå hjem og skære i stellet endnu en gang og svejse på tilbage til normal udlægning.
Så blev den synet - men nu med 2 gange hjemme svejsning i stellet.....!!!!
Synsproblemer på en cx500