747 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Længden på kædelåsen?? Længden på kædelåsen??

Skal ha fat i en ordentlig lås til min MC og regner med at købe en almax lås.
Andre forslag?

Så er spørgsmålet hvilken længde skal man købe?? Hvordan sætter i jeres kædelås til?? Igennem hjulet og på stellet eller hvordan??

Har overvejet at købe en lås med længden 1.5m ?? er det for meget?? Men vil gerne ha sådan at jeg kan smide låsen rund om en lygtepæl eller ligende??

Undskyld hvis det er et dumt spørgsmål......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Længden på kædelåsen??
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.724
    #1   15. jun 2008 Hvis den er så lang, ender det med at du ikke gider slæbe den med ud når du skal holde andre steder end der hjemme. smiley

• #4   15. jun 2008 Hehe det er helt i orden louise N

Ja det kan jeg godt se det problem med at slebe den med rundt smiley argh.... Hvad gør i andre?? smiley

• #5   15. jun 2008 jeg har en tyk wirelås rundt om forhjulet og hegnet derhjemme og en skivelås bagpå. når jeg ikk er hjemme har jeg KUN skivelåsen med. wirelåsen er bare så bøvlet at have med...

• #6   15. jun 2008 Tror også det ende med at købe en 1.5 m lås til når den skal låses herhjemme også en ordentlig skivelås med alarm til når jeg er ude smiley

Det er nok den løsning jeg føler er bedst for mig smiley Man kan jo altid tage den med i en rygsæk når man skal på ferie eller ligende hvis man er længere væk end et par dage....

• #7   15. jun 2008 Jeg har en der er 140 cm og den kan lige være under sædet på min så på det punkt er det rigtig fint men det er lige knebent nok at låse den fast om ting... 170 cm ville bestemt ikke ha været et dårligt valg i længde så jeg ville ikke tage en der var kortere til der hvor den fast holder stille...

Grunden til jeg bruger de mål er at min abus kædelås fået i 110, 140 og 170 cm...

• #8   15. jun 2008 ville det ikke bare være dejligt hvis der ikke var tyve knægte til....

tænk at ikke skulle være bekymret over noget med at låse osv osv

suk . .

• #9   15. jun 2008 jeg bruger selv bøjlelås, af den simple grund, at den er til at transportere.. hvis jeg skal have den med, kan den sidde i en holder langs (bag) udstødningen. den er stor nok til at komme over begge forgaffelben og en lygtepæl (man skal dog parkere dygtigt)

• #10   16. jun 2008 Jeg købte Almax'es tykke på 1,5 meter, og troede at den ville være voldsomt lang. Men det er den slet ikke. Du skal regne med at den jo kun når 75 cm væk fra cyklen, da den jo skal låses fast til sig selv. Altså ligges som et loop. Og det er en rigtig god ide at smide den igennem bagsvingeren, så de ikke bare sådan lige kan rende med cyklen. Det er ikke det store problem at skruge for eller baghjul af hvis den kun er låst fast dér.

Anders

• #11   16. jun 2008 4 Skivelåse og 2 kædelåse samt lidt GPS og en alarm smiley

Mine kædelåse er også 1,5 meter men bruger dem også kun "derhjemme"

Kommentér på:
Længden på kædelåsen??

Annonce