{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.309 visninger | Oprettet:

Bo R
Bo R
Tilmeldt:
11. apr 2008
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 1

Thansen kan ikke levere Scorpion...... {{forumTopicSubject}}

Thansen kan ikke levere scorpion til tiden!!...
Jeg er rasende på Thansen!!, jeg bestilte min Scorpionudst. d. 24/5-08... da jeg her spørger ind til leveringsdatoen får jeg af vide at den er hjemme inden for 14 dage... fint!, tænker jeg - det kan jeg godt vente på..
Da de 14 dage er gået tager jeg til Thansen for at høre om de har modtaget min udstødning....., her får jeg at vide at der går en uge mere, men deres hovedkontor oplyser at den ihvertfald ville være på lager senest d.14/6-08... Nå ok tænker jeg, nu bliver jeg så nødt til at vente en uge mere...., ugen gik og jeg kontakter Thansen igen , spørger ind til min udstødning..., Ekspedienten slår den op på sin skærm og fortæller mig at den forventes på lager d. 16/6-08...... hmm... nå ok - det er kun to dage mere tænker jeg, selvom jeg her tvivler kraftigt på at det nu ka passe...
Den store dag oprinder og det bliver så d 16/6-08 hvor jeg tar hen til Thansen for at hente min udstødning..... men det skulle vise sig at min værste tvivl om Thansen blev bekræftet.... ekspedienten slår den op i systemet og kan se at den skulle ha været kommet i dag, men at de ikke har fået den endnu..Grrrr!!!, nu bliver jeg sur på dem og ber ham om at undersøge sagen og give mig et svar jeg kan bruge til noget..., han ringer et par gange med sin telefon til deres hovedkontor, - jeg hører ikke noget til denne samtale, men da han er færdig med sin samtale fortæller han at det er hurtigere og nemmere hvis jeg selv kontakter deres hovdekontor......, jeg får nummeret af ham og ringer promte til dem..., efter 15 min. venten i telefonen bliver det så min tur.., jeg spørger ind til min bestilling...., og bliver sat endnu 5 min. på deres ventemusik, nu får jeg så af vide at det måske et et problem med min order.... den er slet ikke afsendt fra producenten til deres lager endnu.... meeeen... han er ikke helt sikker på at det er sådan det hænger sammen, derfor fortæller han mig at jeg bliver ringet op i morgen omkring kl. 09.00 med et svar på hvad der er gået galt og hvornår jeg kan forvente min udstødning..... Ja hurra!!, dagen efter ringer jeg selv til Thansen kl 11.00 og spørger hvorfor de ikke har kontaktet mig??, ekspedienten kender ikke lige sagens sammenhæng, men kan godt se at jeg har talt med dem dagen forinden..., nu beder jeg ham om at finde et svar til mig hurtigst muligt...., han bliver lige nødt til at kontakte en anden afd. siger han... jeg ryger på ventemusik igen.... nu vender ekspedienten tilbage og fortæller mig at jeg vil blive ringet op senere på dagen....., Jeg fortæller ham at hvis der går mere end 2 dage fra nu af før jeg har den udstødning, så kan de bare droppe det.... jeg får af vide at det skal jeg nok regne med at der gør.....

Nu sidder jeg så og skriver det her indlæg og kl. har passeret 15.23d. 17/6-08 og jeg har selvfølgelig ikk hørt en dyt fra Thansen...
Jeg må jo bare ta derned i morgen og få mit depositum retur og bestille min udstødning hos en Mc-forhandler der kan levere varen....´.

Glem alt om service hos Thansen hvis det bare går en smule galt er de kun sig selv nærmest og ikk kunden....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Thansen kan ikke levere Scorpion......
  • #1   17. jun 2008 det er selvfølgelig skide surt for dig det der . men det har jo aldrig været en hemmelighed at de er nogle fjolser .


  • #2   17. jun 2008 Jeg fik min Scorpion leveret med en måned forsinkelse - jeg blev dog fint opdateret via min netfaktura, så det så jeg ikke som et stort problem.
    Det er en bestillingsvare, så man må påregne sig en vis forlænget leveringstid, hvis der har været mange ordrer - Det er jo Scorpion, der ikke kan følge med til den aftalte leveringsfrist og det kan man ikke klandre THansen for.
    Hvis THansen skulle føre potterne som lagervare, ville prisen også blive en helt anden.


  • #3   17. jun 2008 køb aldrig noget ved thansen.
    Alt er bare noget l...
    Heller give det sidste penge og købe kvali.


  • #4   17. jun 2008 Det er vist ikke Thansen der er de eneste der har problemer med at levere deres varer.. Gælder vist for utroligt mange incl. Kawasaki, begrundelsen er vist at alle pludselig er begyndt at bestille dele og ekstraudstyr.. Alt er i restordre og udsolgt af de ting jeg har prøvet at få fat i..

  • #5   17. jun 2008 Jeppe har vel tildels ret i at det netop er en bestillingsvare og du køber der for den fordelagtige pris.

    At deres kundeservice så er helt hen i vejret er en anden ting. Kommunikationen er jo helt grotesk og utroligt at de ikke magter at følge op på den mindste opgave. Magen til kebabshop!


  • #8   17. jun 2008 Marius: Du skal lige ændre dit "alt" til "noget".
    De sælger også kvalitetsvarer.


  • #9   17. jun 2008 Selvfølgelig er det mega surt... Men synes efterhånden der er leveringstid på ALT... Spisebordsstole fra Ilva, helt alm. originale dele fra Suzuki, Whisper Kits til Shoie hjelme, sofaer... Ja alt ca?

  • #10   17. jun 2008 - Morten * Varde* H
    Alle monteringsdele var med - jeg fik et godt svar, da jeg skrev en forespørgsmål til Thansen.
    Jeg laver lige en copy/paste fra et tidligere indlæg:
    "Så fik jeg monteret min Scorpion-potte fra THansen. I kan se billeder under min V-Strøm.
    Det var ikke svært, men tidskrævende. Mellemrøret skal saves over og det tager lidt tid med en nedstryger og så skal det nye mellemstykke til passes, så varmeskjoldet kan sættes på igen. Alle dele medfølger inklusiv vildledning til montering, der er endda et samlestykke med, hvis man vil have den originale på igen - jeg skal dog bestemt ikke. Lyden er bare så meget bedre end standardpotter."
    Det med oversavning mellemrøret gælder dog kun V-Strømmen pga en latterlig ori. potte, langt de fleste er bare direkte slip-on


  • #11   17. jun 2008 Mine Scorpions potter kom til den aftalte tid, de var fremme efter godt 14 dage, og den der med at T-hansen ikke fører kvalitets varer holder ikke længere, for Scorpions er kvalitets-udstødninger.

    Alt var i orden, diverse spændebånd, mellemrør,skruer, db-killer, det hele var der og passede som hånd i handske, så topkarakter til T-hansen fra mig.

    En bestillingsvare kan være forsinket uden t-hansen er skyld i det,- tror også det er Scorpions der ikke kan følge med, og det vil blive værre her op til de forskellige landes industri ferie..


  • #12   17. jun 2008 Discount.. Well..

    Varen du køber hos Thansen er vel lige så god hvis den bliver forhandlet et andet sted. (Med mindre der er 2. sortering etc)

    Syntes det der snobberi skal bankes lidt i jorden.

    Jeg har selvfølgelig en vis skepsis får t-hansens egne produkter, altså dem de selv står for at lave, men anerkendte mærker som Scorpio kan i jo ikke give Thansen skylden for ikke at klare ordenligt. De er blot en leverandør, der har lavet en - formentlig - god forretning. Så istedet for at sidde og lege flok dyr og se hvem der kan tisse længst, eller råbehøjest om at Thansen er noget lort, så sæt jeg lige ned med deres katelog og kig varene igennem inden i udtaler jeg om det.

    Hvis du køber et Sony Tv i Bilka, og det ikke bliver leveret til tiden, eller det går i stykker fordi du taber det på vej ind af hoveddøren derhjemme, er det jo heller ikke bilka, eller for den sags sonys skyld. ( Ment om kritik af Thansens vare). Har ført hørt mange brokke sig over kvalitet på vare købt hos Thansen. Og her handler det enten om at være kritisk når man får sin vare leveret - altså tjek den efter, og brug reklamationen hvis den er i stykker. Ellers handler det om at bruge hovedet når du installere/montere det.


    Men til sagen, så har jeg den største sympati med Bo, havde det dog været mig havde jeg bed om pengene tilbage for LANG tid siden.

    Mvh
    Michael


  • #13   17. jun 2008 Der er jo en grund til at de bliver kaldt Tsvandsen

  • #14   17. jun 2008 Det er utroligt som folk akn blive enige om at Thansen kun sælger bras og skrammel.

    Prøv at kig under deres autohifi f.eks. JVC, ALPINE, Cerwin Vega og Phoenix Gold.
    De sælger bla. andet osse Borbet alufælge og Garmin Navigation.

    Er alle de mærker nu lige pludseligt noget skrammel fordi det er Thansen der sælger dem?

    En udstødning der ikke kommer til den lovede dato er jo nødvendigvis ikke deres skyld og husk så lige at den stakkel der står ved kassen ikke kan gøre for det, han er kun budbringer.

    Inden der er nogen der råber efter mig kan jeg lige så godt sige at jeg arbejder ikke hos Thansen eller i den branche overhovedet.





  • #15   17. jun 2008 Vil også godt lige tilføje at det gør jeg forresten heller ikke. smiley

    Men Enig med Steen!

    Mvh
    Michael


  • #16   17. jun 2008 Steen P - Phoenix Gold.er ikke hvad det har været !!! Det er blevet solgt en en kina fabrik smiley Så den samme kvalitet som de havde før hen er der ikke mere... Men det kan Thansen ikke gøre for smiley

    Men rigtig de har da en masse gode billige kvalitets ting... Evt garmin gps eller er det tomtom??



  • #17   17. jun 2008 alså det er vel for faen da vel ikke thansen skyld at scorpion ikke kan levere til den aftalt tid.. det jo ikke thansen der producerer den og sender pakken..

  • #18   17. jun 2008 enig cartman smiley

  • #19   17. jun 2008 ..
    Kan godt være det ikke er THansens skyld at der er forsinkelse på scorpion potter, men det er da PISSE-ringe kundeservice at han aldrig i dette tilfælde får nogen information om dette, og at han ALDRIG bliver ringet op SOM LOVET!

    Så jo! THansen er noget lort! Deres kundeservice stinker i hvert fald.


  • #20   17. jun 2008 Uanset hvad, så handler Bo med Thansen, IKKE med Scorpion. Så det er Thansen, som er ansvarlige, og derved skyldige...
    De burde ganske enkelt, ha' bedre styr på deres leverandør (Scorpion), når de lover noget væk til kunderne.

    Jeg støtter Bo 100% i den her sag - de er nogle klovnenæser, når de ikke leverer varen...det er der ingen undskyldning for.


  • #21   17. jun 2008 -# Cartman #
    Det har du ret i, men det går denne tråd ikke ud på. Og ja, Thansen auto-/mc-branchen svar på Netto. Det er ufaglærte og studerende, der står ved kassen og ikke faglært personale. Man skal selv lave et fodarbejde, for at få en god information om produkterne, man ønsker. Til gengæld tilbyder de varerne til en helt anden og favorabel pris.
    THansen har helt sikkert en aftale med Scorpion om en leveringstid på de 3-4 uger, der bliver oplyst på hjemmesiden og derfor er det Scorpion, man skal klandre. Hvem har ikke bestilt en reservedel hos en almindelig mc-forhandler, som gang på gang også er blevet forsinket pga sløve producenter?


  • #22   17. jun 2008 ja kundeservice er jo en helt anden ting.. det har de ikke meget af. men det ved man jo også når man handler der, bla derfor tingene jo er billigere end andre steder..

    men så har man helt sikkert også gjort sit eget forarbejde ordentlig hvis man handler der.

    så kundeservicen over tlf kunne de også blive lidt bedre til,


  • #23   17. jun 2008 Jeg havde også bestil en Scorpoion udstødning til min men afbestilte den igen da jeg havde ventet en måned, altså 14 dage over tid.

    Jeg fik af vide at det var fordi de bestiller dem i hold af 30-40 bestillinger af gangen pga billigere forsendelse, jeg fik valget om jeg selv ville have den fragtet hjem med dag til dag levering for ca 1000kr ekstra. Hvad tror de selv narhatte?

    Glem det thansen pjat og kig på hjemmesider i det land der ligger lidt syd for Danmark.


  • #25   17. jun 2008 Købte en Garmin Zumo hos thansen - men den må ikke være ligeså god som hvis jeg købte den et andet sted - ka jeg forstå -
    Fuck - hvor har jeg kvajet mig. smiley


  • #26   17. jun 2008 Købte billige vindusvisker, det virkede ikke efter hensigten ( fjerne vand fra ruden ), fik at vide af dem fra Thansen at det var hvad man skulle forvente til den pris, så ingen garanti ( samme dag som jeg købte dem jeg kom tilbage )



  • #27   17. jun 2008 Jeg arbejder selv i butik, og vi bliver ugentlig svinet til af kunder, pga. at forskellige firmaer ikke kan levere den aftalte vare... Det er jo ikke fordi vi ikke vil sælge en vare til kunden, det er jo det vi lever af og er ansat til, men det er sgu svært hvis man på leverings dagen for at vide at leverandøren ikke kan levere... Og hvad gør 99,9 pct af alle kunder... ja, de sviner ekspedienten til, som jo egentlig kun er mellemmand.... Hold op det er frustrerende i længden!!!

    Jeg kan sagtens forstå frustrationen, og i dit tilfælde hvor det er sket så mange gange, så ville jeg også forlange at få mine penge tilbage, og du har virkelig været tålmodig, respekt!!!

    Nu kender jeg ikke T-Hansens kundeservice, men i vores butik kan vi ligeså flink stå og fortælle kunden at der er en ventetid pga. leverandør svigt, og at vi beklager meget, og nok skal ringe til kunden når vi ved nærmere.... og så ellers glæde os til at få en verbal lussing og få at vide at man er en kæmpe idiot osv..... HVAD SKER DER FOR FOLK.... Bliv dog voksen, og snak til folk som man gerne selv vil snakkes til.... Det kaldes gensidig respekt!!!

    Men er ekspedienten flabet, jamen så skal man da heller ikke bare stå passiv og kigge, så er det jo begrundet at blive sur....!!!

    Nå, nu fik jeg da vidst åbnet for posen, he he... skal nok stoppe nu!! Dette er heller ikke møntet på nogen af jer, men hold op hvor er det dejligt lige at komme ud med det, for det er sgu tit man har lyst til at pande en kunde ned, eller møde vedkommende når man har fri.. Men man må jo ikke sige noget, "kunden er kongen"..... smiley

    Nogen gange kunne det være rart med en bokse dukke, man kunne hamre en når man er færdig med en idiot af en kunde smiley



  • #28   17. jun 2008 thansen sælger både skod dele og gode dele . jeg købte et batteri til min zx12r ved thansen .faktisk det samme som de sælger ved alle motorcykelforhandlere og det er over halv pris ved thansen , pris ved motorcykelforhandler 1095kr thansen 399 så ikke alt er noget lort ved dem og der var ingen ventetid

  • #29   17. jun 2008 +1 gert!!

    Det er jo netop pointen..!! Ubegrundet svinere er så barnlige, men kommer oftest fra folk hvor det ikke ligefrem er studenterhuen der trykker.

    T-hansen formår ud fra det fortalte bare ikke at levere en acceptabel kundeservice når de gentagende gange lover det ene og det andet. Med god kommunikation kan man komme særdeles langt, og er sikker på at langt de fleste kunde vil have forståelse for problemer med ustabile leverandører osv.

    Men at love man ringer gang på gang og det konstant er Bo der skal tage kontakten og gøre benarbejdet - det er sgu god grund til at bringe pisset i kog.


  • #30   17. jun 2008 cartman et batteri til en zx 12r fra 2005 der var ventetid ved alle de mcforhandlere jeg spurgte, det var der ikke ved thansen, kun når man står i butikken ggg. det jeg pillede ud ,stod nøjagtig det samme på ,som det jeg købte ved thansen

  • #31   17. jun 2008 Henrik : Helt sikkert, sagen er behandlet helt forkert... Og lover man at ringe til kunder, SÅ GØR MAN DET...!! Hold op en skideballe vi ville få, hvis vi ikke overholdt aftaler med kunder!!!

  • #32   17. jun 2008 cartman tror det var Yuasa de hed begge, skal lige kigge på det gamle batteri jeg har stående derhjemme, de hed det samme

Kommentér på:
Thansen kan ikke levere Scorpion......

Annonce