{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
781 visninger | Oprettet:

musik , så skal der spilles {{forumTopicSubject}}

spiller i et band "KODE" , der spiller metal , og skal spille på the rock i kbh til noget konkurrence , og vil bare lige invitere alle med , så derfor har jeg fået lavet en lille flyer der lige skal printes , så er der hele 10 kr at spare på indgangen smiley
ved godt det ikke er meget, men når man nu ikke kan køre på mc pga regnvejr og blade , så er musik vel ikke det værste at høre/ se på ??

håber sgu vi ses , kunne godt bruge supporten

flyer på http://www.kodemusic.com/gbob/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blomberg vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.000 kr.
  • Udskift / reparer vandlås under køkkenvask 1.000 kr.
  • Kan ikke få pumpet vand i huset 500 kr.
  • Jeg skal have afmonteret et hjul på en trailer, da den er punkteret. 500 kr.
  • Græsslåning af ca. plæne 600 kr.
  • Fjerne savsmuld tapet på gasbeton bæg 3x3x2.20 meter værelse 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  musik , så skal der spilles
  • #1   13. okt 2005 havde jeg været i KBH havde jeg sq kommet et smut fordi også selvom musik stilen er laaangt fra min ;o)

• #2   13. okt 2005 Hmmm, er det det samme band som "Koden" (dvs. Barcode når de synger på dansk) eller har i bare hugget navnet? smiley

• #3   13. okt 2005 mener ikke vi har hugget navnet , da de hed/hedder barcode brothers , og spiller dance/trance , vi spiller metal , ikke døds metal , men nærmere melodisk rock , som bare lige er et tand hårdere.

og vi har indtil nu ikke fået en retsag på nakken , og regner da heller ikke med at få det. og så har vi på intet tidspunkt brugt en stregkode hahaha , men har da set dem på vores øller smiley

og til madvig , sådan skal det sgu være , hvis du kommer alligevel , lover jeg der står en flaske på dit bord smiley

• #4   13. okt 2005 Ikke Barcode Brothers da, bare *Barcode*. Og nej, de spiller absolut ikke dance eller noget der ligner smiley

http://www.barcodehardcore.dk/

Men fair nok, go' koncert...

• #5   13. okt 2005 hehe så kan man jo sige de har taget det fra barcode brothers ??

hehe så kan man jo blive ved , men de spiller meget fedt de der barcode , tjekkede dem lige ud , måske man skulle finde ud af noget med dem , man kunne evt lave et projekt , barKODE ? hehe

men tak for oplysningen vil straks skrive til dem , og vi skal i retten , eller om det kan ordnes over en kasse tuborg smiley

vi skal snart til århus og i studiet , regner med at tage på fabrikken , du kunne jo joine og drikke lidt med os ??

• #6   15. okt 2005 Helt sikkert, just say the word... smiley

Og BTW, så vil jeg næsten skyde på at Barcode har eksisteret længere tid end Brødrene smiley

Kommentér på:
musik , så skal der spilles

Annonce