546 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

MC-online MC-online

Hey for ca. 8 uger siden bestilte jeg en udstødning hos mc-online hvor de så lovede mig at den ville være hjemme inden 3 uger, det var den så ik da jeg ringede efter 4 uger, manden sagde der ville gå en uge så regnede han med den var hjemme, hørte så ik fra dem så regnede med at jeg nok ik hørte fra dem igen og har så brugt de penge til service til cyklen osv. men så er der så en der ringer der fra i dag og siger den er kommet hjem og at han har prøvet at få fat i mig de sidste mange uger, hvilket ik passer da jeg har været hjemme de sidste 6 uger pga. jeg ik har haft arbejde, jeg siger så til ham at den skal jeg da ik have alligevel og han siger så at det er der sku ik noget der hedder, men sjovt nok så fik jeg fortalt da jeg bestilte den at de ville ringe mig op når de havde den for at høre om jeg stadig vil have den, hvilket jeg os fortalte ham, men så fik jeg bare den der "jaja det godt, din nar" også lagde han på?!?!?!?!

sker der for det??


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC-online
  • #1   14. okt 2005 Det er den i vejle, her er hjemme siden!

    (link fjernet)


  • #2   14. okt 2005 Lyder mærkeligt!
    Har kun haft gode oplevelser med dem, har købt 2 sæt komplet udstyr hos dem ind til videre...

    Mvh. Rune


  • #3   14. okt 2005 Ja det er da også meget mærkeligt, han driver en forretning hvor jeg er kunden, men som kunde ik får det jeg har bestilt samtidig med han kalder mig nar!!

  • #4   14. okt 2005 sakset fra deres hjemmeside :

    -eller "GRATUR" !

    "... jamen hvad nu hvis jeg alligevel ikke vil have varene, hva så ?... eller hvis jeg nu ikke kan passe det, og skal have det byttet ! så har det jo alligevel kostet penge..."
    Sådan er der mange der spørger, når de af skepsis for internethandel, ringer til os for lige at " føle os lidt på tænderne ".
    Men der må vi desværre skuffe vore kunder ! Ikke nok med at vi har Danmarks nok længste returret på hele 3 uger !, vi vedlægger også en forfrankeret postanvisning, i ALLE forsendelser der forlader MConline.


    Hvem er det så der er en NAR ! DET SGU DA DEM !


  • #5   14. okt 2005 De gjorde NØJAGTIG det samme da jeg bestilte en udstødning til min tidligere mc.

    Jeg hørte ikke fra dem i 3 måneder og pludselig ringer en nar og siger han har forsøgt at kontakte mig MANGE gange, og han bliver meget hidsig i telefonen, da jeg ikke vil have udstødningen alligevel. But who cares smiley


  • #6   14. okt 2005 Hej.............

    Hvad med at sende dem en e-mail, der henviser til denne debat !, kunne være sjovt at se om de ville dementere / kommentere eller noget ! ..............

    Hilsen Dennis


  • #7   14. okt 2005 Yup har jeg gjort!

  • #8   14. okt 2005 Har kun positive oplevelser med firmaet. Købte bl.a. tøj til kæresten hos dem tidligere i år og servicen var meget god.

    Vi var lidt sent ude i forhold til hvornår vi skulle bruge tøjet men de var meget forstående og hastede pakken igennem, "free-of-charge".


  • #9   14. okt 2005 synes det lyder som om at involvere det tøj er der service. er det andet er der ikke. kunne være de burde lære at priortere

  • #10   14. okt 2005 ja køb jeres udstødninger i england i stedet .... de tåber her er jo bare et slags fordyrende mellem led .... Eller køb ved KJ han plejer være reel, hvis der er noget man ikke skal finde sig i er at blive løjet lige op i sit åbne ansigt med beskeden om de har prøvet ringe !

  • #11   14. okt 2005 Ja kim men kender sku ik lige alle steder på nettet

  • #12   14. okt 2005 Det er sku da os lang tid!!! burde da slet ik være meningen at tage så lang tid!

  • #13   14. okt 2005 Hold da kæft mand............ det er jo lige før at de får Per Harms til at ligne en guttermand ! smiley


    Hilsen Dennis


  • #14   14. okt 2005 Heh... jeg har så heller ikke hørt det bedste om MC Hospitalet ! Folk der betaler forud for deres dæk der oppe. Får aldrig dækkene at se !! Og forhandeleren er som sunket i jorden ! Han er umulig at få fat på... Der har været et indlæg her en gang, men jeg kan ikke lige finde det smiley Det er i hvert fald et sted jeg helt sikkert ikke handler.
    Den sorte liste indeholder: Køge MC og Båd Center, MC Hjørnet, MC Hospitalet og nu også MC Online !

    Det er sgu sørgeligt at der er mennesker der driver en forretning for at tage røven på andre ! Det er svagt og laterligt !

    ~ Nordskov


  • #15   14. okt 2005 Jeg vil også sige drop den biks til mc-online. Har heller ikke hørt for godt om den, og ja gu er det billigt noget af det de har. Men man får altså også hvad man betaler for.
    Ved en forhandler er det lidt dyrere, men man får altså også hjælp og råd med på vejen. Og hvis der er det mindste galt med tøjet, bytter de det med det samme. Og man skal ikke til at sende frem og tilbage. Gør som Jan RSV siger og bestil potter el.lign direkte i England eller hvor det nu er de har tingene
    Mvh.
    Ronni G.


  • #16   14. okt 2005 Og Mathilde...... Du holder dig bare væk fra begge steder. Er du med....:-))
    Jeg kører terror på messenger ellers....


  • #17   14. okt 2005 Hej Tim,

    Det er naturligvis ærgeligt, når man får sådan en dårlig oplevelse. Jeg har dog handlet hos McOnline, og følte mig rigtig godt behandlet.

    Du skal også være opmærksom på, at du ifølge købeloven har ret til at ophæve dit køb - det kunne du lovligt have gjort, da den lovede leveringstid ikke holdt stik. Da du så (stiltiende måske?) accepterer, at der må gå længere tid (5 uger ialt), kan McOnline med rette gå ud fra, at du stadig vil have udstødningen... På det tidspunkt, hvor du finder ud af, at du ikke længere vil have udstødningen (- ved at bruge de øremærkede penge på service m.m.) skulle du have gjort McOnline opmærksom herpå. Så kunne der ikke være nogen tvivl om, hvem der har ret. Det kan der reelt være nu, da du ikke har hævet dit køb, og McOnline rimeligt nok tror, du stadig vil købe...

    Jeg kunne forestille mig, at McOnline nu ligger med en udstødning, som de måske ikke lige kan komme af med igen med det samme... Og det gør dem naturligvis ærgelige. Det er dog ingen undskyldning for at svine dig til.

    - men igen:
    * jeg har kun haft positive oplevelser med McOnline
    * reelt burde du have gjort dem opmærksom på, at du ikke længere ville købe udstødningen.


  • #18   14. okt 2005 - men McOnline burde naturligvis også yde dig den service, at informere dig om den længere leveringstid...

  • #19   15. okt 2005 Ja kan godt se jeg burde have ringet, men det betyder stadig ik noget om jeg gjorde eller ej, fik afvide da jeg bestilte den at de ville ringe og høre om jeg ville have varen eller ej og det ville jeg ik da han ringede!

    Men kan godt følge dig i hvad du siger, hænger bare ik sammen i dette tilfælde!


  • #20   15. okt 2005 Hvis han ligefrem har sagt til dig, at han ville ringe for at høre, om du stadig ville have den, så har du ret => så har han absolut ingen grund til at blive mopset!

  • Gorm  R
    Gorm R Tilmeldt:
    okt 2005

    Følger: 1 Svar: 1
    #21   16. okt 2005 Hej Gruppe og hej Tim
    Jeg kan kun sige én ting. Den dag jeg talte med Tim skulle jeg ikke have stået ud af sengen. Jeg vrissede af alle, hunden, børnene, de ansatte.... OG Tim.
    Det første er mit eget problem, men at lade smådårligt humør og en daggammel influenza gå ud over min proffessionalitet, sker ikke igen, UANSET hvad årsagen måtte være. Vi laver alle fejl, det er en simpel kendsgerning - forskellen på os ligger i om vi tør erkende det - se på det fra en anden side, undskylde det, og gøre det bedre en anden gang..
    Så her kommer den - uden forbehold - Undskyld Tim - du har fået en behandling der er uforskammet dårlig, det sker ikke igen.

    Kør forsigtigt, alle sammen


Kommentér på:
MC-online

Annonce