MC-online MC-online
Hey for ca. 8 uger siden bestilte jeg en udstødning hos mc-online hvor de så lovede mig at den ville være hjemme inden 3 uger, det var den så ik da jeg ringede efter 4 uger, manden sagde der ville gå en uge så regnede han med den var hjemme, hørte så ik fra dem så regnede med at jeg nok ik hørte fra dem igen og har så brugt de penge til service til cyklen osv. men så er der så en der ringer der fra i dag og siger den er kommet hjem og at han har prøvet at få fat i mig de sidste mange uger, hvilket ik passer da jeg har været hjemme de sidste 6 uger pga. jeg ik har haft arbejde, jeg siger så til ham at den skal jeg da ik have alligevel og han siger så at det er der sku ik noget der hedder, men sjovt nok så fik jeg fortalt da jeg bestilte den at de ville ringe mig op når de havde den for at høre om jeg stadig vil have den, hvilket jeg os fortalte ham, men så fik jeg bare den der "jaja det godt, din nar" også lagde han på?!?!?!?!
sker der for det??
maj 2005
Følger: 26 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 617
(link fjernet)
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.330
Har kun haft gode oplevelser med dem, har købt 2 sæt komplet udstyr hos dem ind til videre...
Mvh. Rune
maj 2005
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.953
-eller "GRATUR" !
"... jamen hvad nu hvis jeg alligevel ikke vil have varene, hva så ?... eller hvis jeg nu ikke kan passe det, og skal have det byttet ! så har det jo alligevel kostet penge..."
Sådan er der mange der spørger, når de af skepsis for internethandel, ringer til os for lige at " føle os lidt på tænderne ".
Men der må vi desværre skuffe vore kunder ! Ikke nok med at vi har Danmarks nok længste returret på hele 3 uger !, vi vedlægger også en forfrankeret postanvisning, i ALLE forsendelser der forlader MConline.
Hvem er det så der er en NAR ! DET SGU DA DEM !
aug 2004
Følgere: 28 MC-er: 5 Annoncer: 5 Emner: 130 Svar: 582
Jeg hørte ikke fra dem i 3 måneder og pludselig ringer en nar og siger han har forsøgt at kontakte mig MANGE gange, og han bliver meget hidsig i telefonen, da jeg ikke vil have udstødningen alligevel. But who cares
mar 2004
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 8 Emner: 67 Svar: 421
Hvad med at sende dem en e-mail, der henviser til denne debat !, kunne være sjovt at se om de ville dementere / kommentere eller noget ! ..............
Hilsen Dennis
maj 2005
okt 2004
Følger: 20 Følgere: 19 MC-er: 3 Emner: 16 Svar: 114
Vi var lidt sent ude i forhold til hvornår vi skulle bruge tøjet men de var meget forstående og hastede pakken igennem, "free-of-charge".
maj 2004
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 1.253
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.953
maj 2005
maj 2005
mar 2004
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 8 Emner: 67 Svar: 421
Hilsen Dennis
apr 2005
Følger: 39 Følgere: 38 MC-er: 3 Emner: 87 Svar: 727
Den sorte liste indeholder: Køge MC og Båd Center, MC Hjørnet, MC Hospitalet og nu også MC Online !
Det er sgu sørgeligt at der er mennesker der driver en forretning for at tage røven på andre ! Det er svagt og laterligt !
~ Nordskov
dec 2003
Følger: 100 Følgere: 95 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.476
Ved en forhandler er det lidt dyrere, men man får altså også hjælp og råd med på vejen. Og hvis der er det mindste galt med tøjet, bytter de det med det samme. Og man skal ikke til at sende frem og tilbage. Gør som Jan RSV siger og bestil potter el.lign direkte i England eller hvor det nu er de har tingene
Mvh.
Ronni G.
dec 2003
Følger: 100 Følgere: 95 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.476
Jeg kører terror på messenger ellers....
apr 2004
Følger: 41 Følgere: 45 MC-er: 6 Emner: 69 Svar: 387
Det er naturligvis ærgeligt, når man får sådan en dårlig oplevelse. Jeg har dog handlet hos McOnline, og følte mig rigtig godt behandlet.
Du skal også være opmærksom på, at du ifølge købeloven har ret til at ophæve dit køb - det kunne du lovligt have gjort, da den lovede leveringstid ikke holdt stik. Da du så (stiltiende måske?) accepterer, at der må gå længere tid (5 uger ialt), kan McOnline med rette gå ud fra, at du stadig vil have udstødningen... På det tidspunkt, hvor du finder ud af, at du ikke længere vil have udstødningen (- ved at bruge de øremærkede penge på service m.m.) skulle du have gjort McOnline opmærksom herpå. Så kunne der ikke være nogen tvivl om, hvem der har ret. Det kan der reelt være nu, da du ikke har hævet dit køb, og McOnline rimeligt nok tror, du stadig vil købe...
Jeg kunne forestille mig, at McOnline nu ligger med en udstødning, som de måske ikke lige kan komme af med igen med det samme... Og det gør dem naturligvis ærgelige. Det er dog ingen undskyldning for at svine dig til.
- men igen:
* jeg har kun haft positive oplevelser med McOnline
* reelt burde du have gjort dem opmærksom på, at du ikke længere ville købe udstødningen.
apr 2004
maj 2005
Men kan godt følge dig i hvad du siger, hænger bare ik sammen i dette tilfælde!
apr 2004
okt 2005
Følger: 1 Svar: 1
Jeg kan kun sige én ting. Den dag jeg talte med Tim skulle jeg ikke have stået ud af sengen. Jeg vrissede af alle, hunden, børnene, de ansatte.... OG Tim.
Det første er mit eget problem, men at lade smådårligt humør og en daggammel influenza gå ud over min proffessionalitet, sker ikke igen, UANSET hvad årsagen måtte være. Vi laver alle fejl, det er en simpel kendsgerning - forskellen på os ligger i om vi tør erkende det - se på det fra en anden side, undskylde det, og gøre det bedre en anden gang..
Så her kommer den - uden forbehold - Undskyld Tim - du har fået en behandling der er uforskammet dårlig, det sker ikke igen.
Kør forsigtigt, alle sammen
MC-online