{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.182 visninger | Oprettet:

Christoffer P
Christoffer P
Tilmeldt:
5. jun 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Jeg er vist solgt... {{forumTopicSubject}}

Jeg er nødt til at få fat i en maskine snarest, jeg har en uro i kroppen, og denne side hjælper ikke ligefrem på det smiley
Jeg havde egentlig bestemt mig for en SV650s med det hele... bundkåbe, hugger og what not.. Jeg synes rigtig godt om modellen, V2 og forsikringsmæssig til at betale via IF, som jeg allerede har alle mine forsikringer i.
Men så skete det, jeg fik feber, Duc-feber. Jeg troede, de var mere eller mindre uden for rækkevidde, både mht. indkøb og forsikringer.
Det er de ikke, særligt ikke SS modellerne som jeg kigger på (620-800).
Jeg har fumlet lidt omkring på forummerne herinde, og mener at kunne læse mig til at duc's ikke går mere istå end andre, og de heller ikke er markant dyrere at servicere end mange andre mærker (hvilket egentlig ville være underordnet, siden jeg skal skal skal have sådan en her smiley ).
Mit spørgsmål er dette, som jeg ikke rigtigt kan finde en post om, køb privat eller hos forhandler?
Jeg har ikke meget styr på mekanik... jeg er selv tømrer, men siden der ikke er meget træ i en MC, hjælper det ikke meget... Derfor er jeg nok personlig mest til en forhandler, men hvilken ved jeg ikke.. Jeg er fra Hobro i nordjylland, så umiddelbart ville jeg vælge Feldballe, er der nogen herinde, der har enten gode eller dårlig oplevelse vedr. denne forhandler?
Håber I kan hjælpe, for imorgen ringer jeg til banken, og derefter er det ud i det blå og kigge på dyr smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er vist solgt...
  • #1   22. jun 2008 Jeg kender flere har Duc, men de fleste kører ikke på dem, de er bare til pynt

    Men de plejer at sige at Feldballe er et helt vild dygtig, billig og hurtig værksted der virkelig har styr på tingene


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #3   22. jun 2008 Hvis det er en Duc du vil have, så er det sgu en Duc du skal have.

    Når du så får den, kan du gøre dig dine egne erfaringer mht stabilitet osv - det skal andre ikke prædike for dig.

    Feldballe hører man meget godt om, så det tror jeg ikke du skal være bange for. smiley


  • #4   22. jun 2008 Kender flere der kører på SS modellerne og der er skam ikke det helt store med dem. Yderst nemme at skrue i selv for den sags skyld så sådan en ville jeg da nok turde købe. De er jo også til de rigtige penge efterhånden. Jeg kender for den sags skyld en der har en magen til min til salg for meget rimelige penge hvis det er. Den er endda et par årgange nyere og i super stand.

    BC


  • #5   22. jun 2008 Hvis du har duc feber så er det jo en duc det skal have. Generelt set er hele det her med at få ny mc en opfyldelse af en drøm, en drøm der kun begrænses af pengepungen. Sådan vil det altid være. Ducati er jo god kvalitet og hvis du køber den hos en forhandler der er reel så er der jo garanti på. Jeg købte selv min mc hos en forhandler og har været superglad for den. Jegh ar heldigvis aldrig haft nogen problemer med den, men det er nu meget rart at man bare kan aflevere denm hvis der skulle være noget.

  • #6   23. jun 2008 Jeg ville bare lige sige takker for svarene, og jeg skal nok få viderebragt det endelig resultat, når et sådant foreligger.

    Lige et enkelt spg mere, hvis nogle kan svare på det...

    ETU er den billigste forsikring jeg kan finde (Duc 800ss til 6200 for kasko, jeg er 28 og har egen bil/hus og sådan), er der nogle, som kender til ETU og har noget godt/skidt feedback på dem?

    Mvh Christoffer


Kommentér på:
Jeg er vist solgt...

Annonce