{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.843 visninger | Oprettet:

Olie der forsvinder {{forumTopicSubject}}

Hej har en Ducati monster m600 fra 1995
Den lyser for olie når jeg starter men måle glasset er fyldt med olie inden jeg starter men når jeg starter løber olien i glasset helt ned på minimum.?
Skal jeg hælde mere på eller skifte olie og filter eller noget helt 3 ting.
Tak på forhånd hånd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Olie der forsvinder
  • #1   29. jul Det er helt normalt, at olielampen lyser, når man starter (for at indikere, at pæren ikke er sprunget). Men den bør slukke igen ret hurtigt.

At du ser oliestanden falder i olieglasset, når du starter er også normalt. Det er oliepumpen, der begynder at cirkulere olien rundt i motoren.

Så hvis oliestanden er korrekt, når motoren er stoppet, skal du ikke hælde mere olie på. smiley

• #2   29. jul Den slukker ikke !!! smiley
    Og tør ikke tage en tur før jeg ved hvad der er galt,siden den ikke slukker,begyndte efter en pause på en tur for en mrd siden.?

• #3   29. jul Der er en af følgende muligheder:
    - Der er ikke tilstrækkeligt olietryk
    - Sensoren til olietryk er defekt

Hvis det opstod umiddelbart i forbindelse med et stop og der ikke var noget galt inden, vil jeg tro at det er sensoren. Hvis du vil være helt sikker, må du have målt olietrykket, hvis du selv har udstyret til det, må du kigge i en værkstedsmanual for at se hvor meget tryk der skal være, ellers kan et MC værksted hjælpe dig.

• #4   29. jul Jeg ville af økonomisk hensyn skifte olietrykskontakten og check forbindelser og ledninger.

• #5   1. aug Oliesensoren sidder på højre side inde i en gummityl.Lige over koblingen. Tjek at stikket ikke bare er røget af.

• #6   1. aug Har du løst problemet ?

Kommentér på:
Olie der forsvinder

Annonce