{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye håndtag
  • #1   31. jul Det er fordi du har en gasrulle på højre håndtag, som fylder lidt udenpå selve styret indenunder.
    Derfor forskellen.
    De burde være sådan alle steder du køber håndtag.
    Medmindre det højre håndtag er inkl ny gasrulle og de angivne mål derfor er så de passer på selve metal styret under gasrullen.

• #2   31. jul Lige et tip, når du skal monterer dine nye håndtag.
    Det kan være et helvede, at få nye håndtag på, hvis man ikke har prøvet det før, så et tip herfra, Tør styret af for gamle rester og rens for fedt, stjæl konens hårlak eller køb en flaske billig, sprøjt det på styret og de nye håndtag glider let på, lad dem være et par timer og så er de klar.

• #3   6. aug eller hæld lidt benzin i håndtaget og skynd dig at mose det på styret. cross håndtag kommer med en tube lim. og lad nu vær med at købe "comfort"-håndtag. med skumpolstring. du mister følingen med cyklen og DET er ikke comfort

• #4   7. aug Jeg har et par gange skiftet håndtag der var påført med hårlak el.lign.
    Så det bruger jeg ikke smiley gal noget hø at få af, rengøre og påføre nye håndtag henover.
    Jeg bruger bremserens. Eller husholdningssprit. Det fordamper igen, og så længe styret og håndtag er rene, så glider de ikke når de er kommet på.
    Men hårlak virker smiley det har bare sine downsides som er årsagen til cyklerne ikke kommer fra fabrikken med håndtagene limet fast på styret.

Kommentér på:
Nye håndtag

Annonce