{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp cykel valg
  • #1   25. jun 2008 den er da overvejet mange gange efterhånden

  • #3   25. jun 2008 hvad for en smiley

  • #4   25. jun 2008 Utroligt så mange nyudklækkede MC-ister der søger nye cykler! Tillykke med kortet btw! Har hørt masser af gode ting om baby ninja'en! Men du kommer nok til at vente til næste sæson for at få en...der er i følge rygtet stortset udsolgt, og der kommer ik flere før til efteråret (har jeg hørt!)
    Men ellers, så køb dig da en 600cc ninja, og få den droslet! Så vænner du dig til en "stor" cykel og den er stadig super nem at håndtere da den ik er større heller! Og hvis du kigger i de rigtige årgange, så kan du godt ramme de 50-60kg i pris


  • #5   25. jun 2008 Eller en vanvittig billig zx7r

    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=35281


  • #7   25. jun 2008 Hehe da ikke noget krejl over at forslå den cykel man synes ville være den bedste handel for ham. Fatter ikke selv jeg vil sælge for den pris - men det kan man jo blive nødt til når man skal af med den smiley

  • #8   26. jun 2008 Flot, der så tredie gang du opretter denne tråd. Kan se du har slettet dine tidligere indlæg, men synes du skal vide at det ikke er tilladt at oprette samme tråd igen og igen. Se brugerbetingelserne.

    "2.3 Genpostning af Forum-indlæg
    Genpostning af forum-indlæg er ikke tilladt; disse vil blive slettet. Fortsætter genpostning af indlæg, vil du modtage en officiel advarsel og din brugerkonto vil blive frosset og i sidste ende udelukket fra siden.

    Som genpostning defineres også indlæg med samme hovedbudskab som et andet nyligt emne; eksempelvis flere vurderingsindlæg efter hinanden. Hold disse indenfor samme tråd. Sker dette ikke, forbeholder MotorcykelGalleri.dk sig retten til at slette disse indlæg."

    Kald mig bare en regelrytter, men jeg gider ikke læse dit indlæg flere gange dagligt, især fordi du ikke engang gider tilføje noget nyt, men bare "copy/paste" dit tidligere indlæg. Næste gang du gør det, får du en udstemme fra mig. Hvis du vil bruge det her forum, må du lige læse brugerbetingelserne og holde op med at spamme forum med dine ligegyldige gentagelser.


Kommentér på:
hjælp cykel valg

Annonce