{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.520 visninger | Oprettet:

johnni k
johnni k
Tilmeldt:
13. mar 2008
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 37

Teoriprøve imorgen.. CD ? {{forumTopicSubject}}

heey

Jeg skal til teori prøve imorgen tidlig kl0815
jeg har den cd med 8 teoriprøver til MC ( DRIVE 3 )
men er den rigtige prøve som den cd?
og er det samme billeder - spørgsmål?

mvh den nervøse


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Teoriprøve imorgen.. CD ?
  • johnni k
    johnni k Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 37
    #1   29. jun 2008 hehe ja bolden skal ses..

    har også taget 6-7 prøver her til aften ...nu må det være nok..klare dem med 0 til 1 fejl smiley


  • #2   29. jun 2008 Nej, billederne er gamle og slidte til prøven .-) billederne er opstille ret ens, men da det er andre steder og andre biler der er med, er det svært at sammenligne.

    Jeg syntes faktisk det var nemmere til den rigtige teoriprøve end den CD jeg sad og baksede med før min prøve.. jeg brugte så Teori med Garanti CD´en.


  • johnni k
    johnni k Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 37
    #3   29. jun 2008 ok..håber jeg så også den er smiley
    har jo travlt hvis jeg skal nå lidt ud på cykel i år..med de lange ventetiden på køreteknik og køreprøver


  • johnni k
    johnni k Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 37
    #4   29. jun 2008 tak tak..håber i har ret smiley

    bliver man kaldt ind en ad gangen og får at vide om man bestod eller ej..kanikke huske det fra bilkortet..

    og hvor mange er man til prøve samtidig?


  • #5   29. jun 2008 nej det er ikke de samme spørgmål og billeder. men det skal nok gå prøven er som regel nemmere end cd rom`en.. det ville jo ikke gi mening at lave en cd som er nemmere end selve prøven.. held og lykke imorgen.

  • johnni k
    johnni k Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 37
    #6   29. jun 2008 tak tak...jeg sveder jo nok kl0815 :-S

  • #7   29. jun 2008 Jeg vil sige at jeg udelukket bestod teorie prøven pga. drive 3, den teorie vi fik ved at sidde foran computerne i teorie lokalet var roddet og langtrukket, så jeg øvede mig på den cd indtil at jeg kunne alle spørgsmålene udenad og forstod hvorfor de var rigtige og hvorfor de andre var forkerte, og slap fra prøven med en enkelt fejl.
    Men billederne fra teoriprøven lignede nogle fra dengang min far var ung og alle havde rævehaler på deres mc'er


  • #8   29. jun 2008 Bare rolig det skal sgu nok gå. Husk første indskydelse er som regel ok til sådan nogle prøver.
    Held og lykke.


  • #9   29. jun 2008 Jeg købte også den cd der, så jeg kunne øve mig lidt, da jeg ville gå glip af en del teoriundervisning pga. skole. Og jeg var da også rimelig godt forberedt på DAGEN, og jeg bestod også med 1 fejl. Men den prøve jeg var oppe i var ret gammel. Spørgeteknikken var meget anderledes end den man lærer i teorilokalet og billederne var så rådne, at vi måtte gætte os til farverne på skiltene. Jeg kan sgu ikke huske hvornår benzinen var nede på 5 kr., men det var hvad der stod på diverse OK tanke på billederne!!
    ´
    Held og lykke med det smiley



  • johnni k
    johnni k Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 37
    #10   30. jun 2008 YES YES BESTOD SKU IDAG smiley

  • #11   30. jun 2008 t løks

  • johnni k
    johnni k Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 37
    #12   30. jun 2008 Tak Tak smiley

    så er det tid til køreteknisk og køreprøve


  • #13   30. jun 2008 Stort tillykke!!

  • #14   30. jun 2008 Tillykke !!!

Kommentér på:
Teoriprøve imorgen.. CD ?

Annonce