{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ræs på offentlig vej. 230 kmt
  • #1   11. aug Og nu leder strisserne efter stikkere der kender ham/hende, fucking ddr land efterhånden hvor borgerne af staten opfordres til at angive hinanden..

• #2   11. aug Du mener altså at sådan en tåbe bør have lov til at forsætte?
    Kendte jeg ham vil jeg helt sikkert give besked til Politiet uanset om jeg bliver kaldt stikker.
    Næste gang er han måske skyld i en anden mister livet på grund af hans kørsel.

• #3   11. aug I min verden kommer det meget an på hvordan det er udført og det fremgår ikke af artiklen, er det en lang lige landevej med gode oversigtsforhold, eller er det i byzone eller måske igennem en gågade ?..for så synes jeg også det er vanvittigt smiley

• #4   11. aug Det har nok været i det sving der smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.729
    #5   11. aug Kun 230?

Min XT kører 520km/t i 2. gear og det gør jeg hele tiden. Det jeg ligeglad med.

Der skete ingenting, så lad det ligge.

Hvis man er parat til at melde en kammerat for sådan noget, så skal man vist revidere sin moral lidt - eller også er det slut med nogensinde at gøre noget som helst ulovligt selv.

• #6   12. aug uanset hvem der står frem og stikker ham....Kan de jo ikke bevise noget som helst....Ellers havde de hentet ham...Og den er sku nok malet om nu smiley smiley

• #7   13. aug Så hvis nogen tager et jagtgevær og går ned på det lokale torv og skyder lidt til måls efter skraldespandene og ingen andre blev ramt, så er det også i orden. Ironi kan forekomme.

• #8   13. aug 7: Det der er et trick som især hunkøn ofte benytter sig af…en stråmand kalder de det vidst.. smiley

Kommentér på:
Ræs på offentlig vej. 230 kmt

Annonce