ADVARSEL mod DPD ADVARSEL mod DPD
Nu er det her 4 gang jeg oplever at DPD ikke kan magte det de er kendt for
Har ventet på en pakke i 2 uger. Noget jeg købte på tysk ebay.
Mailer så manden idag om den er sendt! og han siger ja, lang tid siden. Jeg
får pakkenummer
Tjekker det op, og sørme! Den kom til Odense d. 7 oktober! og samme dag har
de forsøgt at levere den!
D. 7 oktober var jeg hjemme, og der var INGEN her! Men ikke nok med det,
hvis der havde været en, så burde der ligge en seddel i postkassen. Men nej
Ringer til DPD idag og siger hvad fanden det er for noget. De undskylder og
siger de kommer med min pakke imorgen! Nu kan jeg se på nummeret på pakken,
at dne ligger i RISSKOV!!? sikkert på vej tilbage til afsender! elel rhvad?!
For helvede jeg er bitter!
Nu her til aften tjekker jeg så op på de sidste par pakker som jeg venter!
En mere er sendt med DPD, og gæt hvad! Den er forsøgt leveret d. 14 oktober,
men ingen seddel eller noget i postkasse! Den kunne også være smuttet hvis
jeg ikke havde tjekket op på den!
Hvad fanden gør man? Jeg har fået 4 pakker med DPD, og ALLE er foregået som
overstående. De andre 2 gange har jeg dog nået at kontakte DPD, da jeg
kendte afsender datoen. Der stod også de havde forsøgt at lever pakken,
menheller ingen seddel! Det undskyldte de mange gange!
Er så toal gal lige nu!!!
ARGHH@£$"#¤"#¤"¤
Har så hørt flere idag sige at der er MANGE der har problemer med dem. Flere firmaer i England bruger ikke DPD mere, da de ikke er pålidelige.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.500
Lyder som en skidt historie. Har heldigvis aldrig haft problemer de gange jeg har fået dele fra det store udland.
Men håber du snart får dine ting
/
Jesper
jun 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 58
Held og lykke
vh Erik
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.138
Der er MANGE der har problemer med dem! HAr lavet posten et andet sted også, der er allerede 3 andre der har haft samme problem.
Har derudover snakket med en makker, der kender en hel flok ander mountainbikere der har haft samme problem!
aug 2004
Følger: 34 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 64 Svar: 391
nu er det sådanne at min kone er dagplejemor og var hjemme som hun næsten altid er.
det skete to gange så en kammi hented dem på deres lager mener det vat i tåstrup.
dpd og de danske frægtmand har vi ikke været heldige med.
bestilte en pocketbike med de danske frægtmand den havde de smadret to gange de er sku dygtige.
mvh rené c
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.138
Kan tilføje at jeg idag er blevet ringet op på af deres kundeservice, da jeg igpr sendte en meget frustreret mail til dem. Den sidste pakke skulle gerne blive leveret imorgen! Så håber jeg godt nok jeg er hjemme eller at de denne gang ligger en seddel i postkassen!
okt 2004
Følger: 64 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 17 Svar: 660
De dukkede ikke op, og jeg kontrollerede med sælger i Tyskland.
Pakken var sendt for længe siden, og han havde fået besked op at pakken var blevet afleveret, og han havde fået sine penge af Ebay.de
Jeg kontaktede DPD og de svarede at den afleveret, men da jeg arbejder skiftehold viste det sig at jeg faktiskt var hjemme den dag, og da vi har 2 rottweilere som er vagthunde, så de skal nok give lyd fra sig hvis der kommer nogen. Det gjorde de ikke...
Jeg spurgte efter et navn på den der kvitterede for pakken. Det var en Birgitte men de kunne ikke læse efternavnet!
Vi kender ingen og der er ingen i vores lille landsby som hedder Birgitte, og ingen af den der hed Gitte eller Birgit elle andet tæt på kendte intet til at have kviteret for noget.
Jeg ville gerne oprette en klage over at jeg ikke havde modtaget noget, men det skal være afsenderen der skal gøre det, men han havde jo fået sine penge og grønt lys fra DPD og Ebay.
Sur røv!!!!
Efter 14 dage var der liv i hundene, og ved lågen stod en kvinde med en pakke, som havde stået i deres firma et stykke tid. Firmaet ligger på samme vej og det var en medarbejder som havde kvitteret for den.
DPD er et skodfirma og man skal følge pakken nøje for ikke at miste den....
Jannik...
ADVARSEL mod DPD