587 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Udfordringer!!!! Udfordringer!!!!

Er det kun mig der syntes det er lidt så som så at klikke ind og tjekke udfordringer for så at se side op og side ned med samme cykel der udfordre næsten alt på 2 hjul herinde.. jeg personligt giver ikk stemmer til sådan en..
ved ikk hva hele meningen er med udfordringer .. får man noget for at have så og så mange vundne/ tabte?
nogen der kan forklare en uvidende om det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udfordringer!!!!
  • #1   30. jun 2008 Arr C`on.. Vi har kun det sjov vi selv laver (Og det skæg pigerne sidder på GGG)

• #2   30. jun 2008 det er noget med jo flere vundene udfordringer du har, jo flere indstemnings point har du også....

• #3   30. jun 2008 man kan max få 10 indstemningspoint .

• #4   30. jun 2008 Jeg har ikke luret ideen med udfordringerne. Da jeg havde Yamahaen, tog jeg imod de udfordringer der kom. Men nu afviser jeg dem, da jeg ikke kan se et formål med dem.

Jeg købte ikke min cykel, for at have en cykel der er federe eller pænere end andres, men fordi jeg personligt selv syntes den falder i min smag, både udseendet og dens perfomance. Hvad andre mener, kan jeg ikke bruge til noget, så derfor mener jeg, at udfordringerne herinde er fobeholdt konkurrence-menneskerne og ikke dem der ææææælsker deres cykel som den nu engang står (og kører).

• #5   30. jun 2008 hehe jamen jeg udfordre eller siger ja til udfordringer kun for tidfordrivets skyld, og hvis jeg taber er jeg fuldstændig ligeglad, det kan ikke rokke ved mit syn omkring min cykel, men derfor er det da sjovt nok at vinde en udfordring alligevel, jeg ser kun de udfordringer som et lille kapløb man kan følge med i, hvis nu der ikke var noget andet interressant på forum osv.. så jeg har ikke spor imod det, da det er ganske harmløst, set fra min side....

• #6   30. jun 2008 stemmer er lig MAGT yyeeeaaarrrrr

• #7   1. jul 2008 Grauballe: dvs at efter som der er flest "racere" herinde så har de mest magt.. da de jo så vil stemme på sådan nogle cykler i en udfordring imellem en racer og en gammel dame som min?.. Hmm.. måske derfor det næsten altid er sådan nogle der udfordre mig..
    Jesper : Jeg er også fløjtende ligeglad med at andre måske ikk kan lide min Darling.. jeg elsker hende nemlig.. og ville ikk bytte hende ud til en der måske ville vide flere udfordringer..
    Lars N: Skæg vi sidder på?.. Øhh.. sidder sgu ikk på noget skæg.. smiley
    Præsi og Jimmy: Ved så ikk helt hva indstemningspoint er.. Sorry.. smiley

• #8   1. jul 2008 Magt i ind/afvis stemmer smiley

Kommentér på:
Udfordringer!!!!

Annonce