{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
309 visninger | Oprettet:

eger. {{forumTopicSubject}}

mine eger er godt snaskede og lidt irede og det skal der jo laves om på. og da jeg er i den heldige situation at have mit eget lille skur kan det jo lige så godt ordnes over vinteren...det er nu spørgsmålet kommer....klar...parat....start: skal jeg købe en bunke autosol og tage sove pose med ud i skuret for at få kål på de eger eller er der en lidt mere effektiv måde? de skulle jo gerne skinne lidt igen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  eger.
  • #1   19. okt 2005 altser det er er bare et forsøg du kunne lave: tage og smøre skidtet ind i en ordenlig gang brunsæbe og lad det stå natten over ( det siges at kunne tage alt snavs ) men har dog ikke selv prøvet det

Forresten så ved jeg ikke om det er en god ide at bruge autosol da det jo fungere lidt som sandpapir. jeg er bange for at hvis du pudser dem så ire det hurtigere eller endda ruster smiley

Mvh Rune

• #2   20. okt 2005 Autosol er det eneste som virker... og det tager TID.

Men det giver absolut det bedste resultat... men som sagt - hårdt for fingrene men superfedt resultat...

• #3   20. okt 2005 Rune: Autosol er et polermiddel til cromoverflader, så det er vel rimelig begrænset hvor meget det kan ridse....

Jonas W: Start med at bruge WD-40 eller lugtfri petrolium. Det tager alt hvad der sidder af fedt og bremsestøv. Der efter kan du pudse dem om med autosol.

/
    Jesper

Kommentér på:
eger.

Annonce