{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
486 visninger | Oprettet:

HÅND-tag Fz1 .. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg kan se at på en Yamaha FZ1-S sidder der passagerhåndtag, hvilket der ikke gør på en FZ1-N, der er kun på passagersædet en slags rem som ikke er særlig nyttig.

Er der nogen der ved om man kan modifisere en N model så der kan sidde S-modellens håndtag og i så fald .. hvor køber man det skidt?

På forhånd tak.
Michael

Nåja .. andre og bedre løsningsforslag modtages gerne smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HÅND-tag Fz1 ..
  • #1   1. jul 2008 Undskyld mig. Men det ville være det samme som at sætte cykelkurv på en hardcore mountainbike. Eller Jydekrog på en Ferrari..
    Jeg skriver en del på et Amerikansk Fazer forum. Og derovre er det lige modsat. De kan nemlig kun købe FZ1-S altså Fazer modellen. Og de syns at FZ1-N's bagende er tusind gange federe.
    Der er en del derovre som har lavet deres bagende om til en FZ1-N. Jeg har blandt andet, hjulpet 3 med at få sendt stumper derover. Henholdsvis herfra og fra UK. MEN det kræver faktisk at hele bagenden, med ramme bliver skiftet ud. De har nemlig heller ikke den samme hælning, i forhold til sæde osv.
    Så det er ikke bare lige gjort for et par tusind.

• #2   1. jul 2008 Ja jeg ved godt, hvad du skal gøre, køb en FZ1-N mere, den er ikke god at være 2 på, men på min har jeg monteret top box, med beslag fra en FZ1-S der skulle ikke laves meget om, og så er der noget at holde fat i.

• #3   1. jul 2008 Har du forresten fået åbnet/Skåret luftfilter kassen op ?. Jeg kan se du har slip-on på. Men den vågner altså først op, når den også kan trække vejret, for det kan den nemlig ikke standard.....

• #4   1. jul 2008 M P. Men bedre halvdel som ellers godt kan være lidt sippet. Syns min var superfed at sidde bagpå. Men kunne godt skride lidt fremad, når jeg bremsede. -Bagateller ;-))

Kommentér på:
HÅND-tag Fz1 ..

Annonce