Hvad ville du gøre (stor regning) Hvad ville du gøre (stor regning)
Har en ven som har haft sin mc til service hos en aut. suki-forhandler.
Han skulle have malet en kåbeside og lidt bagende samt den skulle have 3 nye klistermærker (oplyst pris for alle 3 stk. 1000kr)
Og så skulle den have lavet stort service incl. ventil justering.
Nå men på vej hjem falder gearpedalen af.
Kort efter lyder den mærkeligt, det viser sig at forrørene er ved at falde af, 3 møtrikker mangler og flere er løse.
Bremse og kølervæske ser ikke ud til at have været skiftet.
De 3 klistermærker som skulle have kostet 1000 kr. koster nu 3000kr.
Han har lige fået regningen (incl. vinteropbevaring) 11.500,- (han hentede mc´en i april)
Umiddelbart er han sur over prisen og det mangelfulde service, men der har været så meget bøvl med at få mc´en klar til tiden, så han gider ikke brokke sig mere.
hvad ville du gøre i den sag? ville du bare betale, eller tage "kampen" op?
jan 2005
Følger: 38 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 175 Svar: 927
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 248 Svar: 4.420
jun 2004
Følger: 22 Følgere: 28 MC-er: 4 Emner: 165 Svar: 1.263
nov 2004
Følger: 33 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 98 Svar: 3.141
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 213 Svar: 1.683
jun 2004
Følger: 22 Følgere: 28 MC-er: 4 Emner: 165 Svar: 1.263
og der er nok ingen priser på skrift.
tror han har bedt om en udspecificeret regning
dec 2007
Følger: 24 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 223
jun 2004
Følger: 22 Følgere: 28 MC-er: 4 Emner: 165 Svar: 1.263
Man må desværre ikke hænge nogen ud på galleriet. Men alle de lokale har på Lolland og Falster skal nok få besked ;o)
jun 2007
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 1.585
jun 2004
Følger: 22 Følgere: 28 MC-er: 4 Emner: 165 Svar: 1.263
Men ALDRIG mere sætte sine ben der ude.
mar 2005
Følger: 20 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 856
jun 2004
Følger: 22 Følgere: 28 MC-er: 4 Emner: 165 Svar: 1.263
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.500
Men ellers kan han se om de er til at tale med om regningen.
apr 2004
Følger: 42 Følgere: 42 MC-er: 2 Emner: 64 Svar: 850
maj 2006
Følger: 24 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 59 Svar: 463
maj 2007
Følger: 45 Følgere: 42 MC-er: 4 Emner: 48 Svar: 606
aug 2005
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 97 Svar: 145
apr 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 52
Men han burde tage en snak med værkstedet....
jun 2004
Følger: 22 Følgere: 28 MC-er: 4 Emner: 165 Svar: 1.263
Hvem piver?????
maj 2008
Følger: 21 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 235
Det kunne jo sagtens tænkes at andre ville havne i den samme situation i fremtiden.
jun 2004
Følger: 22 Følgere: 28 MC-er: 4 Emner: 165 Svar: 1.263
Enig, men det må man ikke, så bliver ens profil "frosset"
Men hvis du kigger på mit brugernavn står der "falster", jeg siger ikke at den aut. suki forhandler ligger på falster, men det kunne jo tænkes... host host :o)
maj 2008
Følger: 21 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 235
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.500
Kender ejeren, og han er sgu' fair nok. Så lad din kammerat tage en snak med ham. Kan jo være at der fra start har været misforståelser, og de har ment 1.000,- pr. mærke osv.
Man kan heller ikke forvente at en mekanikekr er fejlfri. Det er jo kun mennesker, og er man presset laver man fejl. Det gør vi alle.
Men altså, Jan og Gitte er til at tale med.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.500
jun 2004
Følger: 22 Følgere: 28 MC-er: 4 Emner: 165 Svar: 1.263
Ja ejeren er flink nok.
Men det ændre desværre ikke, på kvaliteten af arbejdet.
kender desværre flere som har haft, "uheldige" oplevelser der ude
maj 2008
Følger: 21 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 235
Men ja, helt enig - snup en snak med manden og få hans syn af sagen.
maj 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 4 Emner: 6 Svar: 293
maj 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 38 Svar: 54
jun 2004
Følger: 22 Følgere: 28 MC-er: 4 Emner: 165 Svar: 1.263
de 11500,- havde man også kunne leve med, hvis kvaliteten af arbejdet havde været i top.
mar 2005
Følger: 20 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 856
Jeg er enig, ejeren er flink nok, men det er altså ikke første gang at tingene er faldet fra hinanden efter de har haft fingerne i det.
nov 2005
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 46 Svar: 277
Det er jo ikke sikkert at han er klar over hvad mekanikeren har lavet. Vi oplever det tit i bilbranchen. Man kan jo ikke lave om på noget man ikke ved noget om.
Og som Jesper (Lyngby) rigtig nok siger, så tror jeg ikke den omtalte forhandler er interesseret i at få (flere) utilfredse kunder.
Mennesker laver fejl, og de fejl der omtales skal rettes. Om ikke andet, så har man 2 års reklamationsret også på reparationer.
Og få så iøvrigt overslag på priser på skrift. Altid!
feb 2008
Følger: 38 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 237 Svar: 2.952
men sådan er livet vel. Det er én lang lort, man bare blir nødt til at tage en bid af hver morgen...
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.138
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.138
Netop fordi kun en enkelt kunde laver en hjemmeside. Folk kunne hurtigt tænke sit om det....
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 63 Svar: 2.136
Hvad ville du gøre (stor regning)